بهترین روش مهاجرت به انگلیس

مهاجرت انگلیس-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انگلیس به دلیل داشتن امنیت بالا و پویایی زندگی، امنیت شغلی، ثبات اقتصادی، آموزش رایگان و… یکی از کشورهای پرطرفدار برای مهاجرت  است. کاماپرس در این گزارش به بررسی انواع روش‌های مهاجرتی انگلیس، هزینه مهاجرت، شرایط اقامت دائم و تعیین وقت برای سفارت و ویزای انگلیس پرداخته است.

انواع مهاجرت به انگلیس

اگر یک پیشنهاد کاری در انگلستان داشته باشید، یا شرکتی که در آن مشغول هستید، در حال انتقال شما تحت عنوان نیروی کار انتقال درون شرکتی  باشد مهاجرت به انگلیس کار سختی نیست. حتی اگر شما در حال پیوستن به شریک زندگی خود یا یکی از اعضای خانواده‌تان باشید و همچنین به هر نحوی نوعی رابطه اجدادی با انگلستان داشته باشید، به راحتی می‌توانید به این کشور مهاجرت کنید. داشتن پول کافی برای سرمایه­گذاری در انگلستان نیز راه دیگری است که مسیر مهاجرت را برای شما آسان می‌کند.

بکی از بهترین روش‌های مهاجرت به انگلیس برای دانشجویان، مهاجرت تحصیلی است؛ چراکه برخی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مدارس جهان مانند آکسفورد و کمبریج در انگلستان قرار دارند. برای همین منظور ویزای درجه 4 دانشجویی به افراد علاقه­مند به ادامه دادن تحصیلات عالی در انگلیس داده می­شود. از ویزای درجه 4 دانش‌آموزی نیز می‌توان برای تحصیل کودکان 4 تا 17 ساله در مدارس انگلستان استفاده کرد.

انگلیس ویزاهای مختلفی برای متقاضیان کار در این کشور دارد. به عنوان نمونه، مهاجرت با ویزاهای درجه 1 برای افراد با استعدادی که می‌توانند کمک قابل توجهی به انگلیس، سرمایه­گذاران و کارآفرینان انجام دهند، بسیار مناسب است. ویزاهای درجه 2 برای سیستم کارگران ماهر و ویزاهای درجه 5 برای کارگران موقت استفاده می‌شود. این ویزاها در بیشترین حالت 12 ماه اعتبار دارد.

هزینه مهاجرت به انگلیس

قبل از مهاجرت به انگلیس، به طور بالقوه باید 3000 تا 4000 دلار در حساب بانکی خود داشته باشید و بتوانید هزینه ویزا و مراقبت‌های بهداشتی را نیز بپردازید؛ چراکه در انگلستان ممکن است مجبور شوید تا 2000 دلار برای اجاره، قبوض و اوراق قرضه هزینه کنید.

راز آسمان پایتخت

مهاجرت انگلیس-کاماپرس

شرایط اقامت دائم در انگلیس

مجوزهای اقامت در انگلیس به چند دسته تقسیم می‌شود. مجوز اقامت دائم انگلستان با عنوان مرخصی نامحدود شناخته می‌شود. این مجوز برای افرادی است که به مدت طولانی با ویزای موقت در بریتانیا زندگی کرده و اکنون قصد دریافت ویزای دائم دارند. این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که حداقل دو سال خارج از بریتانیا زندگی کرده‌ باشند و اکنون قصد بازگشت به این کشور را دارند یا پاسپورت آنان گم شده است. همچنین خارجیانی که با وضعیت پناهندگی الکترونیکی یا بشردوستانه در انگلیس زندگی می‌کنند و می‌خواهند به طور دائم   ساکن این کشور شوند، غالبا این مجوز را تهیه می‌کنند. برای دریافت اقامت دائم انگلیس، متقاضیان باید حداقل پنج سال در این کشور زندگی کرده باشند.

مهاجرت انگلیس-کاماپرس

تعیین وقت سفارت انگلیس

یکی از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای انگلیس، اطلاعات بیومتریک شامل اسکن اثر انگشت و عکس دیجیتال است. متقاضیان برای ثبت این اطلاعات باید به سفارت انگلستان یا دفاتر درخواست ویزا مراجعه کنند. در ایران شعبه‌ای از سفارت انگلیس وجود دارد و  متقاضیان می‎توانند با گرفتن وقت ملاقات و مراجعه به آن، ویزای خود را درخواست کرده و اطلاعات بیومتریک خود را نیز ثبت کنند.

در سال ۲۰۱۱ در پی اتفاقات سیاسی در ایران، سفارت انگلیس در تهران تعطیل شد، اما پس از آن دفاتر درخواست ویزا با عنوان VFS در تهران به وجود آمد که امور مربوط به ویزا و اطلاعات متقاضیان ایرانی را بررسی کرده و به سفارت انگلیس ارسال می‌کنند؛ بنابراین برای انگشت‌نگاری و مصاحبه باید به دفاتر VFS در تهران مراجعه کرد.

برای دریافت وقت ملاقات ابتدا باید یک حساب کاربری با ایمیل خود از طریق سایت VFS Global سفارت بسازید؛ نوع ویزای انتخابی را مشخص کنید؛ اطلاعات مورد نیاز را در فرم مربوطه ویزا صادقانه تکمیل کنید؛ فرم تکمیل شده را به همراه مدارک مور نیاز مانند کپی صفحه اول پاسپورت و دعوتنامه آپلود کنید؛ وقت سفارت را رزرو کرده و اطلاعات آن را دانلود کنید و در پایان نیز هزینه وقت سفارت را بر اساس نوع ویزا و مدت زمان آن بپردازید.

مهاجرت انگلیس-کاماپرس

مهاجرت آسان به انگلیس با “سلام ویزا”

گروه مهاجرتی سلام ویزا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اخذ انواع ویزا و طی کردن مراحل مختلف آن است. این گروه با تیم قوی خود مشاوره مناسب را به شما ارائه داده و همچنین از طریق ارتباط مستقیم با مراجع و نهادهای مهاجرتی مرتبط، هزینه‌های جانبی را کاهش می‌دهد. در این مجموعه، پرونده مهاجرتی افراد از اولین مرحله یعنی مشاوره تا آخرین مرحله به صورت جداگانه توسط متخصص مربوط به آن انجام می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر یا ارتباط مستقیم با کارشناسان مجموعه می‌توانند با شماره همراه 09039210465 تماس گرفته یا به وبسایت www.salamvisa.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام ویزا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز