بهترین جارو شارژی بازار برای خانه های بزرگ + قیمت

Une personne qui passe l'aspirateur-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

جاروبرقی‌های نسل نوین در سه مدل جاروشارژی دستی، عصایی و هوشمند، نویدبخش راحتی و آسایش خانه‌ها هستند. این سه مدل در عین سبکی، به راحتی می‌توانند نیاز کاربران در خانه‌های با متراژ بالا را نیز تأمین کنند. در واقع این دستگاه‌ها با قدرت مکش فوق‌العاده قدرتمند، بدون نیاز به پریز برق می‌توانند کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین جارو شارژی بازار برای استفاده در خانه‌های بزرگ با بررسی قیمت آنها می‌پردازد.

جاروشارژی هوشمند لایدستو مدل W2 Lite

این مدل جاروشارژی در هنگام تهیه این گزارش حدود 69 میلیون تومان قیمت دارد. مکش این دستگاه با قدرت 5000 میلی آمپری، به حدی قدرتمند است که کوچکترین گرد و غباری را نیز روی سطوح باقی نمی‌گذارد. این دستگاه علاوه بر جاروکشی، می‌تواند در نقش تی نیز ظاهر شود و با برس مخصوص تی‌کشی، به صورت اتوماتیک، کف سرامیک خانه را برق بیندازد. این جاروشارژی با سنسور اولترا سونیک، می‌تواند محیط‌های فرش شده را متمایز کند و در حال ماکسیمم قدرت، به تمیزکردن عمیق آن بپردازد.

جاروشارژی هوشمند لایدستو مدل W2 Liteکاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جارو شارژی دریم مدل M13S

این مدل جارو شارژی با قیمت حدودی 85 میلیون و 900 هزارتومان عرضه می‌شود. یکی از مزیت‌های جارو شارژی عصایی، امکان استفاده از آن در ارتفاعات خانه است. ظرفیت باتری این محصول 5000 میلی آمپر عنوان شده و از این لحاظ حداقل به مدت نیم ساعت می‌تواند عملیات جاروکشی خانه را انجام دهد. همچنین برس غلتکی دو طرفه بکار رفته در این محصول، قابلیت تمیزکردن و شستشوی کف سرامیک و پارکت را دارد.

جارو شارژی دریم مدل  M13S  -کاماپرس

جارو شارژی هوشمند روبوراک مدل S7 MaxV Plus

این مدل جارو شارژی رباتیک با قیمت حدودی 68 میلیون تومان در رنگ مشکی موجود است. ظرفیت باتری این محصول 5200 میلی آمپر است و با کارکرد حدود 180 دقیقه، می‌تواند خانه‌های با متراژ بالا را بدون هیچ وقفه‌ای تمیز کند. همچنین این دستگاه به تکنولوژی تی کشی ضربه‌ای نیز مجهز است. با قدرت مکش 5100 میلی آمپری، کاربران دیگر نباید دغدغه گرد و غبار و ذرات ریز را داشته باشند.

جارو شارژی هوشمند روبوراک مدل S7 MaxV Plus-کاماپرس

جارو شارژی شارک مدل IZ300

این مدل جارو شارژی عصایی با قیمت حدودی 40 میلیون تومان یکی دیگر از گزینه‌های مناسب خرید است. این محصول از دسته با قابلیت تاشو برخوردار است و همین امر امکان تمیزکردن زوایای محدود را به راحتی فراهم می‌کند. دو رول برس موتوری در این جارو شارژی بکار رفته و باعث جذب بهتر و سریعتر ذرات ریز و چسبیده به فرش و کف زمین می‌شود.

جارو شارژی شارک مدل  IZ300-کاماپرس

جارو شارژی هوشمند دریم مدل Z10 PRO

این مدل جارو شارژی را می‌توان با قیمت حدودی 39 میلیون و 883 هزارتومان خریداری کرد. با یک بار شارژ کامل دستگاه، می‌توان از آن به مدت حداقل 150 دقیقه کار کشید و در این مدت زمان، گوشه و کنار خانه‌های بزرگ را نیز جارو و تمیز کرد. این محصول از قدرت مکش 4000 میلی آمپری نیز برخوردار است و همین امر باعث می‌شود هیچ ردی از کثیفی در هیچ کجای خانه باقی نگذارد.

جارو شارژی هوشمند دریم مدل Z10 PRO-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
آهن رویال
دادپویان
اوج آرام
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز