پرفروش ترین جاروبرقی پارس خزر زیر 10 میلیون تومان

Un homme travaillant avec un aspirateur-کاماپرس

جاروبرقی‌های پارس خزر عموما با توان موتور 2000 تا 2500 وات، مکش قدرتمندی به کاربر ارائه می‌دهند. علاوه بر این، عموما می‌توان قدرت مکش دستگاه را با توجه به سطح مورد نظر تنظیم کرد و از فشار آمدن بیش از حد به موتور جاروبرقی جلوگیری کرد. در کنار این ویژگی‌، نشانگر پربودن مخزن زباله، به حفظ سلامت موتور کمک می‌کند. محصولات پارس خزر از دسته تلسکوپی نیز برخوردار هستند و کاربران متناسب با قد خود می‌توانند ارتفاع دسته را تنظیم کنند؛ این امر فشار وارده به کمر را کمتر می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش ترین جاروبرقی پارس خزر با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان می‌پردازد.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

این مدل جاروبرقی پارس خزر با قیمت حدودی 8 میلیون تومان، هنگام تهیه این گزارش در رنگ طوسی موجود است و حدود 5.4 کیلوگرم وزن دارد. این دستگاه با موتور 2500 واتی، از مکش قدرتمندی بهره می‌برد و حتی ریزترین زباله‌ها را نیز جمع می‌کند؛ همچنین این جاروبرقی کیسه‌ای، با نشانگر پرشدن کیسه زباله، به حفظ قدرت مکش دستگاه کمک می‌کند و کاربر را متوجه پرشدن مخزن می‌کند. در این محصول چهار سری درنظر گرفته شده و کاربر می‌تواند به راحتی گوشه و کنار خانه را جارو کند.

جاروبرقی پارس خزر مدل  Turbo 2500WB-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی پارس خزر مدل  Turbo 2500WS

این مدل جاروبرقی پارس خزر با قیمت حدودی 7 میلیون و 700 هزارتومان به رنگ مشکی در سایت‌های اینترنتی موجود است. این دستگاه با دو سری مجزا، نیازهای معمول کاربران برای جاروکشیدن تمام بخش‌های خانه را فراهم می‌کند. این محصول با توان موتور 2500 وات، رضایت کاربران را نسبت به مکش خود به همراه داشته‌است. این جاروبرقی با لوله خرطومی با روکش کنفی حدود 5.4 کیلوگرم وزن دارد.

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W

این مدل جاروبرقی با قیمت حدودی 4 میلیون و 470 هزارتومان در دو رنگی مشکی و قرمز در سایت‌های اینترنتی به فروش می‌رسد. این محصول در بحث قدرت مکش قابل تنظیم بر روی حالت کم تا زیاد است و کاربر می‌تواند بسته به سطحی که جارو می‌کشد، قدرت آن را تعیین کند. این دستگاه با توان موتور 2200 وات، از مخزن 8 لتیری برخوردار است و حدود 8.2 کیلوگرم وزن دارد.

جاروبرقي پارس خزر مدل لوتوس Lotus

حدود قیمت این جاروبرقی پارس خزر 4 میلیون و 80 هزارتومان برآورد می‌شود و در سه رنگ سفید، قرمز و مشکی عرضه می‌شود. قدرت مکش این مدل جاروبرقی 2000 وات است و با 4.9 کیلوگرم جاروبرقی سبکی محسوب می‌شود. این محصول با سه سری متفاوت امکان جاروکشیدن درزها را نیز به کاربر می‌دهد. طول سیم جاروبرقی نیز 6 متر در نظر گرفته شده و شعاع 9 متری را نسبت به پریز پوشش می‌دهد.

جاروبرقي پارس خزر مدل لوتوس Lotus-کاماپرس
جاروبرقی پارس خزر مدل فوتون سایا Fotun

این مدل جاروبرقی پارس خزر با قیمت حدودی 3 میلیون و 650 هزارتومان از موتور قدرتمند 2000 واتی بهره می‌برد. این محصول با 3.5 کیلوگرم سبک طراحی شده و مناسب افراد میانسالی است که به دنبال جاروبرقی آسان حمل شونده هستند. این دستگاه با داشتن سه سری، شعاع 5 تا 10 متری را برای جاروکشی پوشش می‌دهد.

جاروبرقی پارس خزر مدل فوتون سایا Fotun-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز