بهترین تور یزد از مشهد را از کجا خریداری کنیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با فرا رسیدن فصل بهار و گرم‌ و معتدل شدن هوا، رفته رفته بازار سفرهای داخلی نیز رونق می‌گیرد. یزد یکی از شهرهای کویری ایران است که به‌واسطه برخورداری از فرهنگ و تاریخ غنی، گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به خود جذب می‌کند. به همین خاطر خرید تور یزد از مشهد ، تهران، اصفهان و … افزایش می‌یابد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رزرو تور یزد می‌تواند سفری جذاب و هیجان‌انگیز را به قلب تاریخ رقم بزند. این شهر مملو از آثار باشکوه معماری از جمله گنبدهای فیروزه است و با رزرو تور یزد می‌توانید علاوه بر قدم زدن در بافت تاریخی شهر، در زیر آسمان کویر به تماشای ستاره‌ها بنشینید. سفر به یزد به‌ویژه برای شهرهای نزدیک به آن از جمله مشهد، یک گزینه ایده‌آل و جذاب برای یک سفر چند روزه به‌حساب می‌آید. کاماپرس در ادامه به معرفی این شهر و همچنین بهترین تور یزد از مشهد می‌پردازد.

چرا سفر به یزد؟

استان یزد یکی از شهرهای تاریخی و زیبا، واقع در مرکز شرقی ایران است که به‌واسطه بافت تاریخی و جذاب، به‌عنوان بزرگترین شهر خشتی جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این شهر علاوه بر آثار باستانی و مراکز گردشگری تاریخی، دارای جاذبه‌های طبیعی خیره‌کننده از جمله واحه‌های کوچک در دل کویر، آتشکده‌ها و آسمان خیره‌کننده کویری است.

استان یزد در حاشیه کویری ایران واقع شده و دارای پاییز و زمستان نسبتا سرد و مرطوبی است. آب و هوای این استان در بهار به‌نسبت معتدل بوده و فروردین و اردیبهشت یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به یزد محسوب می‌شوند. سفر به یزد در فصل تابستان با توجه به گرمای هوا می‌تواند تاحدودی اذیت کننده باشد. در ادامه دلایل سفر به یزد برشمرده شده است.

راز آسمان پایتخت

سفری به مروارید تاریخ و فرهنگ ایران

شهر یزد با توجه به قدمت و پیشینه آن، دارای جاذبه‌های گردشگری فرهنگی و تاریخی فراوانی است که نباید دیدن آن‌ها را از دست داد. بازدید از تمام جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان یزد در یک بار سفر ممکن نیست. از این رو بهتر است پیش از سفر به یزد، مکان‌های دیدنی موردنظر خود را انتخاب کنید تا در طول سفر سردرگم نشوید. البته در صورت رزرو تور یزد می‌توانید به برنامه تور خود نیز پایبند باشید.

از جمله مکان‌های دیدنی یزد که بازدید از آن‌ها را نباید از دست بدهید می‌توان به آبشار دره‌‌گاهان تفت، قنات زارچ، حمامِ خان، خانه‌ لاری‌ها، دخمه‌ زرتشتیان، باغ دولت‌آباد، موزه‌ آینه و روشنایی، آتشکده‌ ورهرام، مسجد امیر چخماق، غار شگفت یزدان، نارین قلعه، کاروانسرای شاه‌ عباسی، برج کبوترخانه و غیره اشاره کرد.

سفر به شهر شیرینی‌های خوشمزه

اگر از جمله عاشقان شیرینی‌های جذاب و خوشمزه هستید، چشیدن طعم شیرینی و باقلوای یزدی در کوچه پس کوچه‌های خشتی یزد، کافی است تا بلیط تور یزد را رزرو کنید. از شیرینی‌های معر.ف یزدی می‌توان به باقلوا، قطاب، لوز، حاجی‌بادام، سوهان آردی، کیک یزدی و پشمک اشاره کرد. ضمن این‌که یزد دارای غذاهای محلی جذابی چون قیمه نخود، آش شولی، آش جو، آش گندم (حلیم)، آش ماش، آش شلغم، آش کلم، آش رشته، آش سمبوسک، آش عدس،آش کدو، آش آلو، آش سبزی و آش انار است که امتحان کردن آن‌ها خالی از لطف نیست.

اقامت در هتل‌های تاریخی 5 ستاره

یکی از جذابیت‌های سفر به یزد، امکان اقامت در هتل‌های سنتی این شهر است. هتل‌های سنتی یزد خود بخشی از جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شوند. این هتل‌ها معمولا همان خانه‌های اعیانی قدیمی هستند که پس از بازسازی به هتل‌های ایرانی زیبا با تمام امکانات مدرن تبدیل شده‌اند و تجربه اقامتی دلنشین و جذاب را برای شما فراهم می‌کنند.

رزرو تور یزد از مشهد را از کجا بخواهیم؟

سفر به یزد از شهرهای نزدیک‌تر مانند مشهد گزینه بسیار ایده‌آلی برای یک سفر خانوادگی چند روزه محسوب می‌شود.

سپهرسیر به‌عنوان یک مجموعه معتبر و فعال در حوزه گردشگری به برگزاری رویداد جذاب تور یزد با هوایپما پرداخته است. این تور درواقع تور یزد هوایی از مشهد است که با رزرو آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه از مشهد به یزد سفر کنید.

خرید پرواز و تور یزد از مشهد با سپهرسیر

پکیج تور هوایی یزد شامل پرواز رفت و برگشت به یزد، رزرو هتل یزد، ترانسفر و بیمه مسافرتی است. ضمن این‌که در صورتی که بخواهید می‌توانید با هماهنگی‌های لازم از خدمات گشت و گذار در یزد و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، همراه با لیدر محلی وعده‌های غذایی نیز بهره‌مند شوید.

مجموعه سپهرسیر با فراهم کردن یک ابزار کارآمد در انتخاب مقصد و امکانات سفر، در تمام طول سفر همراه شما خواهد بود. با استفاده از خدمات سپهرسیر می‌توانید تمام مقدمات سفر از جمله خرید بلیط هواپیما تا رزرو آنلاین هتل خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی در فضای آژانس انجام دهید. با رزرو تور یزد از این مجموعه، صفر تا صد سفر خود را به سپهرسیر سپرده و با خیالی راحت و بدون دغدغه سفر کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز