بهترین تفریح های شبانه در آلانیا ترکیه

تفریحات شبانه آلانیا-کاماپرس
ژیوار

زندگی شبانه و پرجنب‌وجوش در آلانیا گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بلوارهای نزدیک بندر آلانیا به کلوب‌های بسیاری اختصاص یافته است. خیابان‌هایی که بیشتر گردشگران و مردم محلی اگر به دنبال مکانی برای تفریحات شبانه هستند به آن‌جا می‌روند.

به گزارش کاماپرس، بیشتر مکان‌های تفریحات شبانه در حدود ساعت 3 صبح بسته می‌شوند، اما چند مکان را در حومه آلانیا خواهید دید که تا ساعت 5 صبح باز هستند. کافه‌های پرجنب‌وجوش همراه با تفریحات شبانه در تور آلانیا تقریباً همیشه پایدار و برقرار است. اگر از طرفداران کلوپ‌های شبانه نیستید، حتی می‌توانید به یک سفر دریایی غروب آفتاب بروید و زنده شدن شب را با غروب خورشید تماشا کنید.

در ادامه کاماپرس، به بیان چند راه عالی برای گذراندن یک شب به یاد ماندنی در تور آلانیا اشاره می‌کند.

کلوپ جذاب رابین هود

رابین هود یک کلوپ شبانه بزرگ در قلب آلانیا است. این کلوپ در سه طبقه با موضوعات مختلف قرار دارد که هر کدام ژانر متفاوتی از موسیقی از جمله هیپ هاپ و ترکی را پخش می‌کند. برای هوای تازه، به پشت بام بروید، جایی که می‌توانید تمام شب را زیر ستاره‌ها سر کنید، کمی نوشیدنی بنوشید و از منظره‌ای تماشایی از بندر و قلعه آلانیا لذت ببرید.

 باشگاه باغ تابستانی یا سامر گاردن

باشگاه باغ تابستانی برای کسانی که به دنبال یک مکان مهیج جهت مهمانی تا صبح زود در آلانیا هستند، انتخابی عالی به نظر می‌رسد. این باشگاه حدود ده کیلومتر با مرکز شهر آلانیا فاصله دارد. در طول روز به عنوان یک رستوران عمل می‌کند و همبرگر، پیتزا و پاستا در منوی خود دارد. پس از غروب آفتاب، با پخش موسیقی ترکی از مهمانان خود استقبال می‌کند. کلوپ باغ تابستانی به کودکان اجازه ورود نیز می‌دهد. هنگامی که به داخل باشگاه قدم گذاشتید، یک مخزن بزرگ را خواهید دید که یک کوسه در آن قرار دارد. این کلوپ با نور نئون تزئین شده و درختان نخل آن حال و هوای گرمسیری برای مشتریان ایجاد می‌کند.

دریان سفر امید

سامر گاردن آلانیا-کاماپرس

کلوپ هاوانا محبوب برای اروپایی‌ها

هاوانا کلاب در میان گردشگران اروپایی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت از باشگاه در آلانیا هستند، محبوب بیشتری دارد. با رزرو میز در تراس‌های داخل محوطه یا سالن وی آی پی می‌توانید همزمان با شنیدن موسیقی پاپ از نوشیدنی‌های خوش طعم این کلوپ لذت ببرید.

سفر دریایی در نیمه شب

برای یک شب رمانتیک در تور آلانیا، برای خود یک سفر دریایی هنگام غروب خورشید رزرو کنید. در امتداد ساحل بادبانی کنید و شاهد فرو رفتن خورشید در افق شوید. قایق‌ها از کنار بناهای مهمی مانند قلعه آلانیا، برج سرخ و کشتی‌سازی عتیقه عبور می‌کنند و مناظر خیره‌کننده‌ای را در پیش چشم گردشگران می‌گذارند. در این سفر دریایی چهار ساعته، می‌توانید از یک شام باربیکیو و نوشیدنی‌های غیرالکلی نامحدود در کشتی لذت ببرید یا هنگام غروب از عرشه برای شنا در خلیج بپرید.

تفریحات شبانه آلانیا-کاماپرس

تمامی این تفریحات جذاب شبانه در تور آلانیا، سفر را به‌ یاد ماندنی‌تر خواهد کرد. رزرو این تور در آژانس هورامان گشت ستاره به عنوان مجری مستقیم برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی امکان‌پذیر است.

هورامان گشت علاوه‌بر تور آلانیا به برگزاری تورهای نمایشگاهی ترکیه نیز می‌پردازد. نمایشگاه سنگ ازمیر ترکیه، صنعت چوب ترکیه، نمایشگاه کفش، لباس عروس، نمایشگاه لوازم خانگی تنها بخشی از تجربه‌های کاری این مجموعه در برگزاری این تورها است.

رزرو انواع بلیط و هتل در سراسر دنیا، خدمات دریافت ویزا، واچر آنی هتل و غیره توسط کارشناسان هورامان گشت ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور آلانیا به وبسایت و شبکه‌های اجتماعی هورامان گشت ستاره مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز