بهترین تفریحات روسیه که در انتظار شماست

تفریحات در روسیه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

روسیه کشوری سحرآمیز است. وقتی با ورود به مرزهای آن، شاهد زیبایی‌های هنری و طبیعی آن باشید این ادعا را باور خواهید کرد. این کشور بین قاره‌ای هر نوع جاذبه‌ای برای جلب توجه جهانگردانان از سراسر دنیا دارد. روسیه دارای کوه‌های باشکوه، گذشته عمیق و جذاب، فرهنگ و سبک زندگی متنوع و معماری مثال زدنی برای کشف است. در روسیه علاوه‌بر بازدید از جاذبه‌های فراوان، تفریحات زیادی برای انجام دادن وجود دارد. بسیاری از گردشگران پس از تجربه تور روسیه معتقدند که تعطیلات در این سرزمین یکی از هیجان انگیزترین سفرهای آنان بوده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین تفریحات روسیه می‌پردازد.

در استارسیتی احساس بی وزنی کنید

استارسیتی، مرکز آموزش فضانوردان است که در آن می‌توانید در حالی که در گذشته غواصی می‌کنید، به آینده جهشی داشته باشید. سال‌ها پیش، تأسیسات نظامی شوروی، رازداری را به حدی رساند که این مکان در هیچ نقشه‌ای ثبت نشده بود. اگر به دنبال تجربه‌ای فراموش نشدنی هستید، شرکت در پرتاب موشک شبیه سازی شده یا پرواز با جاذبه صفر قطعا یکی از تجربه‌های فراموش نشدنی در روسیه است.

یک روز را به سامارا اختصاص بدهید

امبانکمنت که در کنار رودخانه ولگا در ایالت سامارا قرار دارد، یکی از بهترین مکان‌ها برای استفاده حداکثری از یک روز آفتابی دلپذیر است. در ساحل دراز بکشید، ورزش کنید یا قدم بزنید. علاوه‌بر این، اگر به کمی هیجان نیاز دارید، می‌توانید یک سفر دریایی با قایق نیز داشته باشید. انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات در ساحل به وفور یافت می‌شود.

تفریحات روسیه-کاماپرس
در کانال‌ها و رودخانه‌های مسکو کاوش کنید

گشت و گذار در رودخانه‌های زیبای این سرزمین یکی از بهترین کارها در تور روسیه است. چه در کانال‌های سن پترزبورگ باشید و چه در رودخانه همیشه خیره کننده مسکو، آب‌های اینجا روح شما را آرام می‌کند. در رودخانه‌های درخشان روسیه سفر کنید و اوقات فراغت خوبی را با خانواده و دوستان خود داشته باشید. به شریک زندگی خود یک سفر دریایی مجلل عاشقانه هدیه کنید و سفر خود را تکمیل کنید. با این وجود چه چیز دیگری برای یک روز شگفت انگیز در روسیه نیاز دارید؟

راز آسمان پایتخت

در دره سرخ اسکی کنید

دره سرخ به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در روسیه شناخته می‌شود. این دره، مرکز اسکی، اسنوبورد و همچنین میزبان بازی‌های المپیک زمستانی در سال 2014 بوده است. مطمئناً عاشق این بهشت ​​کوچک با دامنه‌های وسیع و متنوع آن خواهید شد که برای اسکی و اسنوبورد ایده‌آل است. دره سرخ معمولا به عنوان گزینه‌ پرطرفدار گردشگران شناخته می‌شود.

از حقایق شهر مردگان پرده برداری کنید

روستای درگاوس معروف به شهر مردگان بیش از صد دخمه سنگی باستانی را در خود جای داده است. این مقصد اسرارآمیز به دلیل داستان‌های غیرمعمول خود شهرت دارد. این روستا دارای یک گورستان باستانی است که مردم، عزیزان خود را با لباس و سایر وسایل مهم خود در آن دفن می‌کردند. افسانه‌ها و داستان‌های این مکان مطمئناً آدرنالین را در رگ‌های شما افزایش می‌دهد. به گفته مردم محلی، کل منطقه در قرن هجدهم تحت تأثیر طاعون قرار می‌گیرد که منجر به مرگ تعداد زیادی انسان می‌شود.

تفریحات روسیه-کاماپرس

از برج اوستانکینو بالا بروید

راهی بهتر از رفتن به ارتفاعات برج اوستانکینو برای لذت بردن از مناظر عالی شهر وجود ندارد. ساخت این برج در سال 1967 به پایان می‌رسد. برج استانکینو دو عرشه رصدی را به ترتیب در حدود ارتفاعات 85 و 320 متر درون خود دارد. عرشه اول دارای فضای باز و مناسب برای کسانی است که می‌خواهند هنگام تماشای افق مسکو، نفسی تازه کنند. دومین عرشه فضایی بسته دارد و کسانی را جذب می‌کند که متمایل به گرفتن نماهای هوایی از شهر هستند.

در دره گولوسف قدم بزنید

می توانید با عزیزان خود در دره گولوسف به پیاده‌روی بروید. این منطقه در ابتدا به عنوان یک ملک سلطنتی بوده و بعداً به یک مکان عمومی تبدیل می‌شود. گردشگران زیادی پس از بازدید از این منطقه عاشق کاوش در این جغرافیای زیبا شده‌اند. با مردم محلی ارتباط برقرار کنید که مطمئناً داستان‌های جالبی از گولوسف را برای شما تعریف می‌کنند.

باز شدن پل‌ها را تماشا کنید

مکان‌های بسیار کمی در سراسر جهان وجود دارد که مردم بومی، روزانه شاهد باز شدن پل‌های کششی باشند؛ سنت پترزبرگ یکی از آن‌ها است. این شهر به خاطر پل‌های شگفت‌انگیز متعدد همراه با مناظر خیره‌کننده‌ی آن در طول شب مشهور است. پل بشارت، پل قصر، پل ترینیتی و پل ریخته گری از جذاب ترین پل‌هایی هستند که بازدیدکنندگان را از دور و نزدیک مجذوب خود می‌کند.

تفریحات روسیه-کاماپرس

اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات هستید و معتقدید روسیه می‌تواند مقصد بعدی شما باشد، آژانس گردشگری آریاک سفر پیشنهادات‌ مناسبی از تور روسیه را در اختیار شما قرار می‌دهد. پکیج تور مسکو شامل پرواز رفت و برگشت، اقامت در هتل‌های معتبر، بیمه مسافرتی، گشت شهری، ویزا، تور لیدر فارسی زبان و ترانسفر فرودگاهی می‌شود. آریاک سفر تور روسیه را به صورت ترکیبی، مسکو و سن پترزبورگ نیز برگزار می‌کند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت و شبکه‌های اجتماعی آریاک سفر مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “بهترین تفریحات روسیه که در انتظار شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز