بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مخصوص آیفون: بررسی و معرفی جدیدترین برنامه‌های آیفون

اپلیکیشن های آیفون - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برخی از کاربرها بر این باورند که گوشی‌های آیفون، محدودیتی در نصب برنامه‌ها و بازی‌ها دارند؛ اما طبق آخرین گزارش منتشر شده از اپ استور، بیش از ۲۲/۲ میلیون اپلیکیشن و بازی در این فروشگاه وجود دارند که در زمینه‌های مختلف به کمک کاربرها می‌آیند و برای تمامی محصولات اپل قابل نصب هستند. در این مطلب فهرستی از بهترین اپلیکیشن و بازی‌های مخصوص آیفون را تهیه کرده‌‌ایم که ممکن است به هرکدام از آن‌ها نیاز داشته باشید و یا برای گذراندن اوقات فراغت، دلتان بخواهد به سراغ بازی‌های ویدیویی بروید. با ما همراه باشید تا به صورت کامل این بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را نقد و بررسی کنیم.

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون: اپلیکیشن جامع مایکروسافت آفیس Microsoft Office

نرم‌افزارهای آفیس از زمان عرضه آن‌ها برای سیستم عامل ویندوز، به ابزارهای ضروری برای کاربرها تبدیل شده‌اند و با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند، مایکروسافت تصمیم گرفت که نسخه جامع این اپلیکیشن‌ها را برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر کند. این اپلیکیشن طیف وسیعی از برنامه‌ها مانند ورد، پاورپوینت و اکسل را شامل می‌شود که برای مدیریت کارهای روزانه، یادداشت برداری و انجام پروژه‌های دانشجویی می‌تواند به کمک شما آیند. همچنین دسترسی به این برنامه‌ها رایگان بوده و در اپ استور می‌توان برای دانلود آن اقدام کرد.

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون: اپلیکیشن مدیریت رمز Keeper

فراموشی رمز عبور ایمیل و حساب‌ شبکه‌های اجتماعی، معضلی مشترک بین تمامی کاربرها است که بارها مجبور به ساخت رمز عبور جدید شده‌ایم. برنامه Keeper از اپلیکیشن‌های کاربردی آیفون محسوب می‌شود که مکانی امن برای ذخیره‌سازی رمز عبور برنامه‌های مختلف است. این برنامه به صورت نامحدود می‌توان رمزهای عبور را در خود ذخیره کند و از امنیت بالایی بهره می‌برد. همچنین از قابلیت‌هایی مانند فیس آیدی و تاچ آیدی پشتیبانی می‌کند و در صورتی که دیگران به رمز عبور شما دسترسی داشته باشند، مطلع خواهید شد.

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون: اپلیکیشن پخش کننده ویدیو VLC

امروزه اپلیکیشن‌های بسیاری برای پخش ویدیو و موسیقی ساخته شده‌اند؛ اما تنها تعداد انگشت‌ شماری از آن‌ها وجود دارند که بتوانند از تمامی فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی کنند. در حال حاضر بهترین برنامه پخش کننده ویدیو و موسیقی برای گوشی‌های‌ ایفون، اپلیکیشن VLC است که به لطف آن می‌توان انواع فرمت‌های ویدیویی مانند MOV را اجرا کرد. همچنین این برنامه قابلیت اضافه کردن زیرنویس فارسی و استریم ویدیو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اپلیکیشن آیفون - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

 

 

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون: اپلیکیشن ویرایس عکس Adobe Lightroom

این برنامه محصولی از شرکت ادوبی است که ادیت ویدیوها را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد. با ساخت حساب و واردن شدن به برنامه ادوبی لایت روم، به تعداد زیادی افکت، پریست آماده و همچنین قابلیت تغییر رنگ، کنتراست، روشنایی و ابزارهای ادیت دسترسی خواهید داشت. این اپلیکشن از هوش مصنوعی قدرتمندی بهره می‌برد که قرار دادن تگ خودکار روی عکس‌ها را راحت‌تر می‌کند. همچنین استفاده از برنامه ادوبی لایت روم رایگان بوده و می‌توان عکس‌های جذابی با کیفیت بالا خروجی گرفت و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون: اپلیکیشن ویرایش ویدیو Inshot

در کنار ویرایش عکس‌ها، بدون شک به یک برنامه کاربردی برای ویرایش ویدیوها نیاز خواهید داشت که بتواند امکانات گسترده‌ای در اختیار شما قرار دهد. اپلیکیشن اینشات یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های تدوین ویدیو است که فضای کاربری ساده‌ای دارد و از ابزارهای گسترده‌ای برای ویرایش ویدیو بهره می‌برد. از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به حالت کروماکی، افکت‌های ویدیویی مختلف، ترنزیشن‌های متعدد، فریز کردن و غیره اشاره کرد. استفاده از اکثر قسمت‌های اپلیکیشن Inshot رایگان بوده و تنها برخی از افکت‌های آن پولی هستند؛ اما در مجموع می‌توان گفت جزو برترین برنامه‌ها برای ادیت ویدیو است.

اپلیکیشن آیفون - کاماپرس

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون: اپلیکیشن مسیریاب Waze

اگر از کاربرهای قدیمی آیفون باشید، نام ویز (Waze) به گوشتان خورده است. یک برنامه کاربردی برای مسیریابی با فضای کاربری ساده و جذاب که می‌تواند در هر شرایطی به کمک شما آید. این برنامه از قابلیت‌های گسترده‌ای مانند نمایش ترافیک، پلیس راه، دوربین کنترل سرعت، مسیریابی دقیق و پیدا کردن کوتاه‌ترین مسیر و نشان دادن جهات مسیر به صورت گفتاری بهره می‌برد. استفاده از برنامه Waze رایگان بوده و برای تمامی نسخه‌های iOS بهینه‌سازی شده است.

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون: اپلیکیشن پادکست Casbox

پادکست‌ها را می‌توان به عنوان محتوا جدید و نوپا نام‌گذاری کرد که محبوبیت آن به صورت پیوسته در حال افزایش است. با این حال، برنامه‌های مختلفی برای گوش دادن به پادکست تولید شده‌اند که یکی از بهترین و کارآمدترین برنامه‌ها برای گوش دادن به پادکست، Castbox است. این برنامه کانالی مختلفی از سراسر دنیا پوشش می‌دهد و خبر خوب این است، می‌توان اکثر کانال‌های فارسی را در این برنامه پیدا کرد و به تمامی پادکست‌ها دسترسی داشت.

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون: اپلیکشن انتقال دهنده فایل AirDroid

انتقال فایل‌ها از آیفون به سایر دیوایس‌ها، به دلایل امنیتی اپل دشوار است و مانند اندروید به راحتی انجام نمی‌شود. اکنون توسعه دهندگان با معرفی برنامه AirDroid، انتقال فایل‌های ویدیویی، عکس، اسناد و موزیک را از گوشی‌های آیفون به ویندوز و اندروید راحت‌تر کرده‌اند. استفاده از این برنامه نیازی به اینترنت ندارد؛ کافی است در برنامه AirDroid، دیوایس مقابل را پیدا کرده و با اتصال گوشی آیفون به دیوایس مورد نظر، فایل‌ها را جابجا کنید.

بهترین بازی‌های آیفون: بازی Warzone Mobile

در حال حاضر جدیدترین و پر سروصداترین بازی‌ برای اندروید و iOS، کال آف دیوتی وارزون موبایل است که پس از ۳ سال از معرفی نسخه اولیه آن، به صورت جهانی در تاریخ ۲ فروردین در دسترس قرار گرفت. این بازی الهام گرفته از نسخه PC است و به صورت بتل رویال و مولتی پلیر امکان اجرای آن وجود دارد. بخش اصلی بازی که بتل رویال نام دارد، به صورت همزمان ۱۲۰ پلیر وارد نقشه بازی می‌شوند و باید برای بقای خود با استفاده از سلاح‌های روی زمین تلاش کنند. در آخر تیمی برنده است که بتواند زنده بماند و همه حریفان خود را از پای در آورد. این بازی بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا و ایران دارد که تجربه آن می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های شما از بازی‌های آیفون باشد.

بهترین بازی‌های آیفون: بازی Legend Of Grimrock

این بازی داستان مردی محکوم به اعدام را روایت می‌کند که در کوه گریمراک زندانی شده است. شما در نقش زندانی باید یک تیم تشکیل دهید و با حفر تونل و سیاه‌چاله‌ها از کوه پایین آیید و خود را نجات دهید. در مسیر حفر تونل و فرار از زندان با تله‌های کشنده، هیولاهای وحشتناک و مشکلات متعددی دست و پنجه نرم خواهید کرد. این بازی ترکیبی از بازی‌های پازلی و نقش آفرینی است که می‌تواند برای ساعت‌ها شما سرگرم کند.

بهترین بازی‌های آیفون: بازی Need For Speed Shift

بازی‌های ماشینی از محبوب‌ترین سبک بازی‌های ویدیویی است که از سال‌های گذشته، سری نید فور اسپید جزو برترین بازی‌های این سبک بودند. اکنون توسعه‌دهندگان نسخه iOS بازی Need For Speed SHIFT را عرضه کرده‌اند که از گرافیک فوق العاده‌ای بهره می‌برد. این بازی به صورت کامل بهینه شده است که فیزیک و گرافیک بازی شما را مجذوب می‌کند. بازی به صورت مسابقه‌ای و دارای مراحل مختلفی است که در سطح‌های متفاوت می‌توانید با رقبای خود وارد یک رقابت سخت و پرچالش شوید.

بهترین بازی‌های آیفون: بازی Forge Of Empires

اگر می‌خواهید به عنوان رئیس قبلیه، شهر خود را بسازید، به سراغ بازی Forge Of Empires بروید. این بازی به صورت استراتژیک بوده و از بازی‌‌هایی مانند سیمز الهام گرفته است. ابتدا یک سرزمین در اختیار دارید که باید با استفاده از برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، رونق و فراوانی را برای مردمان سرزمین فراهم کنید. از قابلیت‌های این بازی ‌می‌توان به ساخت زمین‌های کشاورزی، کارخانه‌ها، قلعه، نانوایی، بهداری و کلیسا اشاره کرد. همچنین باید از مردم خود در مقابل بیماری‌ها و حملات بیگانان دفاع کنید. با استفاده از این بازی می‌توانید سبک زندگی دلخواه خود را خلق کنید و از فضایی که در آن ساخته‌اید، لذت ببرید.

اپلیکیکیشن ایفون - کاماپرس

بهترین بازی‌های آیفون: بازی Super Mario Run

بازی Super Mario Run، اولین سری بازی‌های ماریو است که از نیتندو به iOS منتقل شد. این بازی براساس نسخه اصلی بازی Super Mario Bros ساخته شده است که گرافیک و فیزیک آن، دچاربهینه‌سازی قابل توجهی شده است و فضای کاربری جذابی دارد. این بازی نوستالژی در تمامی ادوار، جزو ۲۰ بازی برتر بوده و در حال حاضر، جزو پردانلودترین بازی‌های موبایل است که می‌تواند خاطرات کودکی را برای شما تداعی کند.

بهترین بازی‌های آیفون: بازی Candy Crush Saga

یکی از کم‌ حجم‌ترین و سرگرم‌ کننده‌ترین بازی‌های موبایل، بازی کندی کراش است که بیش از۳ سال از عرضه آن می‌گذرد و رکورد بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود را ثبت کرده است. این بازی دارای گرافیک و سبک بازی جذابی است که باید آبنبات‌های رنگی را در کنار هم قرار دهید تا امتیازهای بیشتری کسب کنید. بازی دارای مراحل فراوانی است که با گذشت از سطح‌های مختلف، سختی بازی به مراتب افزایش پیدا می‌کند و شما را به چالش می‌کشد.

جمع‌بندی

در این مطلب بهترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مخصوص آیفون را به شما معرفی کردیم که هرکدام از آن‌‌ها می‌تواند در شرایط مختلف به کمک شما آيد. نرم‌افزارهای کاربردی که برای تماشای فیلم، گوش دادن به پادکست، اجرای امور روزمره و ویرایش عکس‌ها که بدون شک در طولانی مدت به آن‌ها نیاز خواهید داشت. از طرفی بازی‌های معرفی شده برای اوقات فراغت می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند و در هر سبکی، متناسب با سلایق مختلف در این فهرست انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز