برگزاری «پیک زمین» در بانک ایران زمین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

«بانک ایران زمین» به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه فعالیت‌های زیست محیطی فعالیت‌های متعددی دارد که حمایت از فعالیت‌های زیست محیطی یکی از آنهاست.

به گزارش کاماپرس، در فروردین ماه سال جاری سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با بیان دغدغه‌های محیط زیستی این بانک عنوان کرد: نگاه ویژه به حوزه محیط زیست و همراهی با خواست مخاطبین بانک، عامل اصلی طراحی کمپینی به نام «پیک زمین» شده است.

این کمپین اقدامی در حوزه انجام مسئولیت اجتماعی بانک ایران زمین است؛ این مجموعه از سال 1395 مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه محیط زیست تعریف کرده و طی سال‌های گذشته سعی در اجرای اقداماتی در این حوزه داشته است.

استاد نقش موسسات مالی و بانک‌ها را در حوزه محیط زیست مهم ارزیابی کرده و به این موضوع اشاره داشته که بانک‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه یاد شده تاثیر زیادی داشته‌اند. به گفته مدیر روابط عمومی این مجموعه، بانک‌ها از اولین سازمان‌هایی بودند که هم خود به رعایت مسائل محیط زیست پرداخته و هم مخاطبین و مشتریان خود را به این موضوع سوق دادند.

راز آسمان پایتخت

کمپین محیط زیستی و سایر خدمات بانک ایران زمین

بانک ایران زمین در راستای ادای دین خود به طبیعت در هفته منابع طبیعی ضمن حضور در منطقه تلو و کاشت نهال، کمپین محیط زیستی خود را آغاز کرد. مخاطبان این مجموعه با حضور در صفحه اختصاصی این کمپین در اپلیکیشن ویرگول و با نوشتن یک متن از نوع خاطره، داستان و یا یک نوع آرزو شادباش، با نیت ایجاد انگیزه برای مراقبت از زمین، در این پویش محیط زیستی شرکت می‌کنند. تا 18 فروردین ماه سال جاری 420 نوشته منتشر شد. این بانک در انتهای کمپین علاوه بر اهدای جوایز به بهترین پست‌ها، به ازای هر پست، درختی در نقطه‌ای از ایران خواهد کاشت.

بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات باکیفیت در بخش‌های مختلف اقتصادی و تاکید بر مشتری مداری در حال فعالیت است. این مجموعه سرآمدی و برجسته شدن در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آن‌ها را به عنوان چشم انداز فعالیت‌های خود مطرح می‌کند. این مجموعه- سهامی عام- از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون با سرمایه‌ 400 میلیارد تومانی مشغول فعالیت است. موسسان این بانک گروهی از افراد متخصص و نامدار از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان امور بانکی، جامعه پزشکی و مهندسی، دانشگاهیان، فرهنگیان و تعاونگران اعلام شدند.

مرتبط با : بانک ایران زمین
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز