برندگان قرعه کشی پژو پارس و 2 سواری دیگر ایران خودرو مشخص شدند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ششمین نوبت از پیش فروش با موعد تحویل کوتاه مدت – حداکثر سه ماهه – محصولات ایران خودرو انجام شد و در قرعه کشی که امروز چهارشنبه برگزار شد برندگان قرعه کشی برندگان قرعه کشی پژو پارس و 2 سواری دیگر ایران خودرو مشخص شدند.

به گزارش کاماپرس، مهلت ثبت نام در ششمین نوبت از فروش فوق العاده  –  با موعد تحویل حداکثر 90 روزه – محصولات ایران خودرو دیروز به پایان رسید و امروز چهارشنبه  14 آبان ماه با حضور نمایندگان نهادهای قانونی ناظر قرعه کشی برندگان قرعه کشی پژو پارس و 2 سواری دیگر ایران خودرو  شامل پژو 206 تیپ 2 و سمند ال ایکس مشخص شدند.

مراسم قرعه کشی دور ششم فروش فوق العاده به صورت زنده از صفحه اینستاگرام ایران خودرو پخش شد.

در این مراسم اعلام شد پیش فروش سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است و منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

طبق روال قرعه کشی های قبلی کدهای برنده این نوبت نیز بعد از تایید قرعه کشی توسط نهادهای ناظر در سایت ایران خودرو بارگزاری می شود. ضمنا از طریق ارسال پیامک نیز به برندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

در مجموع ۳،۶۴۸،۲۴۳ نفر در این مرحله از قرعه کشی ثبت نام کرده اند که ۹۰۰۰ ظرفیت و ۴،۵۰۰ رزرو در نظر گرفته شده است.تعداد متقاضیان در پیش ثبت نام در این مرحله ۳،۹۶۷،۹۵۸ نفر بوده است که آمار انصراف دهندگان از پیش ثبت نام ۶۶،۵۳۵ نفر است.

بیشترین متقاضیان در این نوبت از فروش فوق العاده ایران خودرو متقاضی خرید پژو پارس بنزینی بودند به نحوی که بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر متقاضی خرید این خودرو بودند. نهایتا برندگان قرعه کشی پژو پارس 6000 نفر بودند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “برندگان قرعه کشی پژو پارس و 2 سواری دیگر ایران خودرو مشخص شدند

  1. عباس گفته:

    یعنی من نمیدونم تا الان 6 مرحله ثبت نام کردم چرا اسمم در نمیاد واقعا عجیبه، یا دستی پشت پرده هستش،آخه این قرعه کشی چیه، مگه نمی‌گید هر خانواده با یه کد ملی یه خودرو، خوب به نمایندگی‌ها خودرو بدید بگین هر کی که خدایی تا الان خودرو نگرفته در این دو سال یکی بگیره، دیگه این بازیا چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز