برقراری مکالمه تصویری اسکایپ، بدون نیاز به اسکایپ!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با شیوع ویروس کرونا در دنیا، بسیاری از پرسنل شرکت‌ها به دورکاری فرستاده شده‌اند. بر همین اساس، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ برای مکاتبات درون‌سازمانی بین کارکنان خود از ابزارهایی مانند مایکروسافت تیمز استفاده می‌کنند. اما اسکایپ، نرم‌افزار برقراری تماس تصویری نام‌آشنا نیز بیکار ننشسته و برای انجام مسئولیت اجتماعی خود در این روزهای کرونایی، دست به اقدام جالبی زده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از پایگاه اینترنتی پاور یوزر، افراد و کسب‌وکارهای کوچکی که از قبل ابزار ارتباطاتی مناسبی در نظر نگرفته‌اند، ممکن است در وضعیت فعلی دچار مشکل شوند. خوشبختانه مایکروسافت به فکر این افراد نیز بوده و امکانات ارتباطی مناسبی برای آنان فراهم آورده است. نرم‌افزار اسکایپ این شرکت راهکار ارتباطی بسیار ساده و سریعی پیش روی این افراد می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

اسکایپ این امکان را برای کاربران مهیا کرده است که بدون طی‌کردن مراحل عضویت و بدون نیاز به دانلود، مکالمات گروهی تصویری برقرار کنند. بدین‌منظور، تنها کافی است کاربر فقط با یک کلیک، لینک منحصربه‌فردی برای خود ایجاد کند و آن را برای سایر شرکت‌کنندگان در مکالمه بفرستد. ناگفته نماند در این روش، نسخه‌ی سبک‌تری از اسکایپ استفاده نمی‌شود؛ بلکه تمامی ویژگی‌های این پلتفرم ارتباطی نظیر ضبط مکالمات و تارکردن پس‌زمینه دراختیار کاربر خواهد بود. مکالمات ضبط‌شده را تا ۳۰ روز مجددا می‌توان مشاهده کرد.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز