برای مکانیک ها کدام گوشی مناسب است؟ معرفی 5 مدل پرفروش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مناسب‌ترین گوشی برای مشاغلی که کار فیزیکی دشوار یا خطرآفرین دارند گوشی‌هایی هستند که مقاومت بالایی در برابر ضربه، گرما، رطوبت و گرد و خاک داشته باشند. گوشی مناسب برای مکانیک‌ها نیز جزو این محصولات به حساب می‌آید و در انتخاب آن باید به مقاوم بودن محصول توجه کرد.

کاماپرس در این گزارش 5 گوشی مقاوم و ضد ضربه برای مکانیک‌ها را با جست و جو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی مناسب نوکیا با مدل XR20

این گوشی با 248 گرم وزن و اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از سیستم عامل اندروید 11 پشتیبانی می‌کند. این گوشی مناسب و مقاوم در برابر ضربه امکان استفاده از حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی را فراهم کرده و حافظه رم 6 گیگابایتی دارد. باتری این گوشی با ظرفیت 4630 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و دارای گواهی IP65 برای مقاومت در برابر رطوبت و گرد و خاک است. این محصول با دوربین‌های 48 و 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو ارائه می‌شود.

 

گوشی مناسب نوکیا با مدل XR20-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی مناسب دوجی با مدل S86

گوشی مناسب و جان سخت دیگری که برای مکانیک‌ها می‌تواند انتخابی مناسب باشد با مدل اس 86 شناخته می‌شود. این محصول با سیستم عامل اندروید 10 ارائه شده و صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد. ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی در این مدل به ترتیب 6 و 128 گیگابایت بوده و باتری آن ظرفیتی 8500 میلی آمپر ساعتی ارائه می‌کند. دوربین‌های پشت این گوشی 16، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است. این محصول با گواهی IP69 عرضه شده که مقاومت بالای آن را در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد.

گوشی مناسب دوجی با مدل S86-کاماپرس

گوشی مناسب Blackview B78000 Pro

این گوشی با استفاده از سیستم عامل اندروید 7 ارائه شده و جزو محصولات مقاوم و ضد ضربه است که برای استفاده مکانیک‌ها در نظر گرفته می‌شود. این محصول با اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و دارای ظرفیت باتری 4180 میلی آمپر ساعتی است. حافظه رم و داخلی در این محصول به ترتیب 6 و 64 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. کیفیت دوربین پشت در این گوشی مناسب، 16 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. این گوشی دارای گواهی IP68 است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد.

گوشی مناسب Blackview B78000 Pro-کاماپرس

گوشی مناسب AGM H5 Pro

این گوشی مناسب افرادی است که به دنبال محصولی مقاوم با دوربین قوی هستند. دوربین‌های پشت این گوشی دارای کیفیت 48، 20 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 20 مگاپیکسل است. این گوشی از سیستم عامل اندروید 12 استفاده کرده و سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی دارد. باتری این محصول ظرفیتی 7000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حافظه رم و حافظه داخلی آن به ترتیب 8 و 128 گیگابایت هستند. این محصول از گواهی IP68 برخوردار بوده و در برابر گرمای زیاد نیز مقاوم است.

گوشی مناسب AGM H5 Pro-کاماپرس

گوشی مناسب Cat B25

افرادی که گوشی سبک و کوچکی می‌خواهند می‌توانند از این مدل استفاده کنند. این گوشی مناسب با ظرفیت باتری 1300 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و دارای یک دوربین پشت 2 مگاپیکسلی است. حافظه رم و حافظه داخلی در این گوشی به ترتیب با ظرفیت 512 و 256 مگابایتی ارائه شده و اندازه صفحه نمایش آن 2 اینچ در نظر گرفته می‌شود. این گوشی با بدنه‌ای بسیار مقاوم عرضه شده و از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند.

گوشی مناسب Cat B25-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز