برای خرید املاک قبرس چقدر سرمایه لازم است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید املاک قبرس با توجه به مزایای بی‌شمار آن، بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال تامین آینده خود و فرزندانشان از طریق سرمایه‌گذاری و مهاجرت هستند؛ خرید املاک قبرس ضمن این‌که یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پایدار است، امکان دریافت اقامت این کشور را نیز فراهم می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت و سرمایه‌گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید املاک با توجه به قیمت خانه در قبرس علاوه بر امکانات رفاهی متعدد، هزینه‌های پایین زندگی، مالیات کم، شرایط فوق العاده تحصیل و بسیاری از مزایای دیگر، این کشور را به سرزمین رویاها تبدیل کرده‌ است. برای خرید بدون دردسر املاک قبرس ، بهتر است پیش از هرچیز با افراد کاربلد و متخصص مشورت کنید. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط خرید املاک در قبرس می‌پردازد.

خرید املاک قبرس شمالی

مهم‌ترین نکته برای خرید املاک قبرس شمالی، آشنایی با قوانین معامله ملک و قوانین اخذ سند در این کشور است؛ مهم‌ترین مزیت قبرس شمالی در این زمینه وجود قوانین نظارتی و حمایتی دولت قبرس است. در حال حاضر خرید و فروش املاک قبرس شمالی با سه نوع سند صورت می‌گیرد. دو نوع سند ترک و سند معاوضه، سندهای قطعی و قابل واگذاری موروثی هستند که با داشتن آن‌ها می‌توانید اقامت این کشور را نیز دریافت کنید. اما خرید ملک با سند سرقفلی یا اجاره بیشتر برای سرمایه‌گذاری‌ در ساخت هتل یا مراکز بزرگ تجاری صورت می‌گیرد.

از مزایای خرید خانه در قبرس ، امکان دریافت اقامت این کشور با پرداخت تنها 30 درصد قیمت خانه و همچنین امکان پرداخت با پوند انگلستان به عنوان یکی از معتبرترین واحدهای پولی با ارزش دنیا است.

راز آسمان پایتخت

برای خرید ملک با بهترین و مناسب‌ترین سند با انتظارات خود، بهتر است از افراد آگاه به این امر مشورت بگیرید.

بهترین منطقه برای خرید املاک قبرس شمالی کجاست؟

برای انتخاب بهترین منطقه برای خرید املاک قبرس شمالی ، باید از نوع انتظار خود از ملک خریداری شده و همچنین شرایط خود را در نظر بگیرید. محبوب‌ترین مناطق املاک قبرس شمالی برای سرمایه گذاران شامل سه شهر گیرنه، فاماگوستا و اسکله است. شهر گیرنه پایتخت توریستی ای کشور محسوب می‌شود و گزینه‌ای مناسب برای پروژه‌های کازینو و هتل است. شهر فاماگوستا نیز پایتخت دانشگاهی قبرس بوده و مهم‌ترین مزیت آن، پایین بودن هزینه‌های زندگی در آن است.

شهر اسکله با واقع شدن در نزدیکی این دو شهر، مجاورت با سواحل دریای مدیترانه و جاذبه‌های طبیعی به بورس خرید و فروش ملک تبدیل شده است. مزیت خرید املاک اسکله رشد سالیانه 5 تا 15 درصدی قیمت در این منطقه است. ضمن این‌که شما می‌توانید املاک خریداری شده در این منطقه را اجاره داده و نزدیک به 10 درصد قیمت خانه را این راه جبران کنید.

خرید املاک قبرس شمالی چقدر تمام می‌شود؟

هزینه خرید املاک قبرس با توجه به عوامل متعددی از جمله انتخاب محل پروژه، آینده پروژه، کیفیت ساخت، لوکیشن، منظره ساختمان، متراژ و زمان تحویل تعیین می‌شود. با وجود این، با یک برآورد کلی، هر خانواده با داشتن حداقل 1.5 میلیارد تومان می‌تواند مالک یکی از املاک قبرس شود. این هزینه به علاوه حدود 7 تا 9 درصد از قیمت کل خانه، بابت هزینه ثبت سند و مالکیت تام محاسبه می‌شود؛ البته این پرداخت این هزینه‌های جانبی به شکل یک‌جا صورت نخواهد گرفت.

خرید قدم به قدم املاک قبرس با مجموعه آسمان قبرس

تیم حرفه‌ای و کاربلد مجموعه آسمان قبرس ، خدمات ویژه‌ای برای خرید املاک قبرس برای مشتریان خود در نظر گرفته است؛ این مجموعه از ابتدا تا انتهای خرید خانه، مشتریان خود را همراهی می‌کند؛ این موارد در ادامه ذکر شده است؛

پرداخت به شکل فوق العاده

با خرید املاک قبرس توسط مجموعه آسمان قبرس می‌توانید هزینه را به دو شکل نقدی یا اقساطی بپردازید. پرداخت اقساطی آن تا 6 سال بدون بهره است.

تور بازدید پروژه

مجموعه آسمان قبرس برای اطمینان خاطر شما، توری را برای بازدید از پروژه مورد نظر برگزار می‌کند.

خدمات رایگان

این مجموعه همچنین خدمات رایگانی در زمینه ارائه مشورت مهاجرت و انجام امور اقامتی و مهاجرتی را ارائه می‌کند.

دیگر خدمات آسمان قبرس

خدمات دیگر مجموعه آسمان قبرس علاوه بر خدمات ویژه خرید املاک شامل مهاجرت تحصیلی به قبرس، دریافت پاسپورت، کار، برگزاری انواع سمینار و نمایشگاه و حتی برگزاری جشن ازدواج و ماه عسل در قبرس است.

انتهای خبر

مرتبط با : آسمان قبرس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز