با 6 میلیون سماور برقی عالی نسب بخریم یا میگل؟

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برندهای ایرانی میگل و عالی نسب، به عنوان تولید کنندگان ایرانی لوازم خانگی، قدمت طولانی در زمینه تولید سماور دارند. مزیت سماور برقی‌ نسبت به سماورهای گازی کلاسیک، سرعت بیشتر و راحتی کاربری آن است. این امر موجب صرفه‌جویی در وقت می‌شود و کاربران مدت زمان بیشتری را می‌توانند در کنار مهمان‌ها یا اهالی خانواده سپری کنند. سماورهای برقی برند عالی نسب در محدوده قیمتی 4 تا 6 میلیون تومان از ظرفیت بیشتری برخوردار است. در نقطه مقابل، سماور برقی میگل با ظاهر خاص و مدرن خود، می‌تواند زینت بخش محیط آشپزخانه کاربران باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی 4 سماور برقی برند عالی نسب و میگل با قیمت حدودی 6 میلیون تومانی می‌پردارد.

سماور برقی میگل مدل GTS-305

جنس بدنه این محصول از پیرکس و استیل مقاوم نسبت به حرارت است. این محصول حدود 3 لیتر گنجایش کلی دارد و از این رو می‌تواند از عهده مهمانی‌های کم جمعیت و متوسط به خوبی برآید. پس از به جوش آمدن آب، دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود و این امر از فشار به دستگاه جلوگیری می‌کند. این مدل سماور برقی میگل، هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 4 میلیون و 290 هزار تومان در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار شده است.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

سماور برقی عالی نسب مدل Classic

جنس بدنه این محصول از برنج است و  باکالیت بکار رفته در دسته سماور، از انتقال حرارت به دست جلوگیری می‌کند. این دستگاه از ترموستات هیدرولیکی نیز برخوردار است؛ این فناوری باعث قطع خودکار دستگاه هنگام خالی بودن محفظه سماور می‌شود و از این رو کاربران پرمشغله دیگر نگران آسیب رسیدن به سماور خود نیستند. این محصول با ظرفیت 5 لیتری، به خوبی می‌تواند نیاز خانواده‌های پرجمعیت را پاسخ دهد. این مدل سماور برقی عالی نسب، در رنگ استیل موجود است و قیمت آن حدود 5 میلیون و 520 هزار تومان برآورد می‌شود.

2-کاماپرس

سماور برقی میگل مدل GTS302

ظرفیت کلی سماور 3 لیتر عنوان شده و نیاز معمول را می‌توان با آن برآورده کرد. سینی چکه‌گیر این محصول از نشت آب به فضای آشپزخانه جلوگیری می‌کند. به هنگام مهمانی، قابلیت گرم‌نگهداری این محصول می‌تواند به داد کاربر برسد و می‌تواند در کنار حفظ عطر و طعم، در هر لحظه، چای باکیفیت و داغ را آماده کند. این مدل سماور برقی میگل، با قیمت حدودی 5 میلیون و 170 هزار تومان، در دو رنگ سفید و مشکی، ظاهر زیبایی دارد.

3-کاماپرس

سماور برقی عالی نسب مدل Silver

ظرفیت حدودی این سماور برقی، 7 لیتر عنوان شده و از این رو به خانواده‌های پرجمعیت و اهل چای توصیه می‌شود. بدنه این سماور از برنج طراحی و دسته‌ها نیز از باکالیت باکیفتی ساخته شده و از این رو، نیازی به دستگیره برای جابجایی آن نیست. همچنین برای ایمنی بیشتر محصول، ترموستات هیدرولیکی در آن بکار رفته است که منجر به قطع خودکار دستگاه در مواقع ضروری و بی آبی سماور می‌شود. این مدل سماور برقی با قیمت حدودی 6 میلیون و 140 هزار تومان نیز می‌تواند در نوع خود انتخاب مناسبی باشد.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالزدومینو کالادیجی کالامیگل
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز