محبوب ترین چای ساز کوخ در بازار + قیمت

بر اساس آمار جهانی، ایران با مصرف سرانه‌ حدود 1.5 کیلوگرم چای در سال، چهارمین کشور جهان از نظر میزان مصرف این نوشیدنی است. چای، نوشیدنی اصلی ایرانیان است که در هر مناسبتی از آن استفاده می‌شود و به همین دلیل به نحوه دم کردن آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

کاماپرس در این گزارش ضمن ارائه نکاتی در مورد نحوه درست دم کردن چای با دستگاه چای ساز، محبوب ترین مدل‌های چای ساز کوخ را نیز معرفی کرده است.

چای ساز چیست؟

چای ساز وسیله‌ای برقی برای دم کردن چای و گرم نگه داشتن آن است. این وسیله برقی برای جوش آوردن آب و گرم نگه داشتن چای از المنت برقی استفاده می‌کند. چای ساز‌ها معمولا از دو قسمت کتری و قوری تشکیل می‌شوند و برای داشتن چای خوش طعم باید هر دو قسمت این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

از جمله مزایای چای ساز نسبت به سماور و کتری، سرعت عمل در دم کردن چای است. چای سازها معمولا در چند دقیقه آب را به نقطه جوش می‌رسانند و به سرعت می‌توان چای را آماده و استفاده کرد.

چای ساز - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

نکاتی برای دم کردن چای با چای ساز

برای دم کردن چای خوش عطر و خوش طعم با چای ساز، باید به نکاتی توجه کرد که رعایت آنها می‌تواند لذت آماده سازی و نوشیدن چای را چند برابر بیشتر کند.

چای سازها به سرعت چای را آماده می‌­کنند. برای اینکه چای خوش رنگ و خوش طعم شود، بهتر است کمی منتظر ماند تا چای در قوری چای ساز کوخ به طور کامل دم بکشد. البته بهتر است بعد از دم کشیدن، سریعا چای را مصرف کرد، چون با نگهداری چای در قوری، این نوشیدنی سیاه و تلخ خواهد شد.

همچنین بهتر است که دفترچه استفاده از چای ساز را به طور کامل مطالعه کرد. روش استفاده از یک چای ساز ممکن است متفاوت از چای ساز دیگر باشد. برخی از چای سازها امکاناتی برای نگهداری چای و بهتر دم کردن آن دارند و به همین دلیل بهتر است که قبلا از این امکانات آگاهی داشت.

انواع چای ساز کوخ

چای ساز کوخ مدل KT-2145

مدل KT-2145 یک چای ساز با کیفیت و جمع و جور برای استفاده در منازل و محل کار است. در این مدل، قوری روی کتری قرار می‌گیرد و به همین دلیل فضای کمی در آشپزخانه اشغال می‌شود. این چای ساز کوخ دارای یک کتری با بدنه‌ای از استیل ضد زنگ است که کیفیت آب را در هنگام جوش آمدن حفظ می‌کند. قوری چای ساز نیز از جنش شیشه با کیفیت و شفاف است. ترکیب استیل با شیشه زیبایی خاصی به این چای ساز کوخ داده است. این چای ساز دارای قابلیت گرم نگه داشتن قوری و قطع کن خودکار است. همچنین می‌توان دمای دستگاه را از طریق دکمه دیجیتالی آن به میزان دلخواه تنظیم کرد. در این چای ساز گنجایش کتری 2.2 لیتر و گنجایش قوری 0.8 لیتر است.

چای ساز کوخ مدل KT-2145 در زمستان 1402 به قیمت 6 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

چای سازکوخ

چای ساز کوخ مدل KT-2140

این مدل چای ساز کوخ دارای قیمت ارزانتری نسبت به مدل قبلی است. در این مدل نیز قوری روی کتری قرار می‌گیرد تا جای کمی در آشپزخانه اشغال شود. بدنه کتری و قوری در این مدل از جنس شیشه نشکن و با کیفیت است و شیشه‌ای بودن کتری در هنگام جوش آمدن آب، زیبایی خاصی به چای ساز می‌دهد. گنجایش کتری در این مدل 1.7 لیتر است، اما گنجایش قوری آن یک لیتر بوده و امکان دم کردن چای بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها با آن وجود دارد.

این کتری قابلیت چرخش 360 درجه داشته و استفاده از آن در هر محیطی راحت است. همچنین المنت استفاده شده در آن از نوع استریکس و کنترل دمای آب نیز از طریق دکمه دیجیتال روی بدنه چای ساز امکان پذیر است.

چای ساز کوخ مدل KT-2140 به قیمت 5 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

چای ساز کوخ

خرید انواع چای ساز از “لوازم خونگی”

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را می‌توان بزرگترین و کاملترین فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم خانگی عنوان کرد. این مجموعه فروشگاهی فعالیت خود را در سال 1365 آغاز  و از سال 1395 اقدام به فروش آنلاین کرد. تخفیف­های دائمی، امکان خرید اقساطی، کامل بودن مجموعه محصولات برندهای مطرح بازار و ارسال با کمترین هزینه، تنها بخشی از خدمات سایت لوازم خونگی به آدرس lavazemkhonegi.com برای مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز