با 1 میلیون کدام بازی خاص ps4 را می توان خرید؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید بازی خاص ps4 انتخاب‌های مختلفی پیش روی بازیکنان قرار دارد. آن‌ها می‌توانند سراغ بازی‌های اکشن، ماجراجویانه، ورزشی و ترسناک یا حتی سبک‌های دیگر بروند. با این حال در بین اغلب بازیکنان سبک‌های اکشن طرفداران بیشتری دارند.

کاماپرس در این گزارش 5 بازی خاص ps4 پرطرفدار در بین بازیکنان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

بازی خاص ps4 با نام Shadow of the Tomb Raider

این بازی خاص ps4 با سبک اکشن و ماجراجویی عرضه شده و برای افراد بالای 18 سال مناسب است. این بازی جذاب که دنیای بازی بسیار زیبایی داشته و محیط‌های آن طرفداران زیادی بین گیمرها پیدا کرده‌اند، دارای گرافیک با کیفیتی بوده و سفری هیجان انگیز به سمت شهر افسانه‌ای پتیتی را آماده می‌کند. در این بازی می‌توان مبارزات مختلف را تجربه کرد و از مخفی کاری داستانی لذت برد.

بیشتر بخوانید:

بازی خاص ps4 با نام Watch Dogs 2

این بازی برای افراد بالای 17 سال مناسب بوده و سبک اکشن و ماجراجویی دارد. همچنین دنیای این بازی باز بوده و گرافیک جذاب و پرطرفداری را ارائه می‌دهد. در این بازی داستانی جذاب با گیم پلی روان را می‌توان تجربه کرد و همچنین از تصاویر هیجان انگیز آن لذت برد. این بازی خاص ps4 گیم پلی اعتیاد آوری داشته و اتفاقات آن در شهر سانفرانسیسکو پیش می‌آیند.

بازی خاص ps4 با نام MAD MAX

این بازی خاص ps4 با سبک ماجراجویی و اکشن ارائه شده و برای سنین بالای 18 سال مناسب است. این محصول که دنیایی آخر الزمانی دارد، در دل بیابان‌های خشک و گرم روایت شده و در آن پسری به نام مکس در بیابان رها شده و از خانواده خود دور است. در این مکان است که مکس با مکانیکی به نام چام آشنا شده و به کمک او می‌تواند ماشین خود را بسازد. این بازی از نظر بصری بسیار خوب بوده و در آن می‌توان حضور در بیابان را به طور کامل حس کرد.

بازی خاص ps4 با نام Lost Judgment

این بازی اکشن و ماجراجویی دارای فضایی جذاب و خاص بوده و برای افراد بالای 18 سال ارائه شده است. در این بازی خاص ps4 می‌توان داستانی جذاب را دنبال کرد که از این جهت برای بازیکنانی که به داستان و روایت علاقه دارند بازی محشری به حساب می‌آید. در این بازی یک محاکمه نادرست اتفاق افتاده و در آن فرد به دلیل اشتباه وکیلی آزاد شده و همسر خود را به قتل می‌رساند. بازیکن در این میان نقش بازرس را خواهد داشت.

بازی خاص ps4 با نام infamous second son

این بازی با گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب طراحی شده و برای افراد بالای 16 سال مناسب است. سبک این بازی خاص ps4 اکشن و ماجراجویانه در نظر گرفته شده و در آن جهان باز وجود دارد. در این داستان چند شخصیت دچار نیروهای عجیب و غریبی می‌شوند و عده‌ای از آن‌ها با توجه به شرایطی که پیش آمده از قدرت خود استفاده می‌کنند تا مردم را آزار دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : آی گیمرایستگاه بازیمستر گیم ایرانمکس گیم
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز