با کمتر از یک میلیارد چه خانه‌ ای در خیابان هاشمی می‌توان رهن کرد ؟

خانه-کاشان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

رهن و اجاره یک آپارتمان نقلی در خیابان هاشمی که یکی از محله‌های قدیمی تهران است، با بودجه حدودی بین 800 تا یک میلیارد تومان امکان‌پذیر است.  رفت‌وآمد در این محله قدیمی بسیار راحت است، چون ایستگاه‌های مترو و اتوبوس زیادی اطراف آن وجود دارد که دسترسی به تمام نقاط این محله را برای ساکنین خیابان هاشمی راحت کرده است. در این منطقه جنوبی در تهران حتی خانه‌های 30 متری نیز وجود دارد.

کاماپرس با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی میران رهن و اجاره در خیابان هاشمی که یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های تهران است را بررسی کرده است.

پیش از هر چیزی باید گفت که خیابان هاشمی در منطقه 10 قرار دارد؛ در شمال این محله سلسبیل شمالی، زنجان جنوبی، کلهر، طوس، بهنود، دامپزشکی و کارون شمالی قرار دارد. در جنوب آن هم خیابان‌های شبیری جی، سلیمانی تیموری، هفت‌چنار، کمیل، صبحانی و در جنوب شرقی آن بریانک قرار دارد. همچنین در جنوب این محله بزرگراه قزوین قرار گرفته است و سرتاسر سمت شرق محله خیابان هاشمی را بزرگراه نواب صفوی دربرمی‌گیرد.

رهن آپارتمان نقلی در خیابان هاشمی

یک واحد 52 متر نوساز در تقاطع خیابان جیحون-هاشمی واقع در طبقه سوم با رقم 520 میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است. این واحد آسانسور و انباری دارد اما بدون پارکینگ است. داشتن کابینت ام‌دی‌اف، پکیج، کولر آبی، بالکن و انباری خوش نقشه و نورگیر بودن کل واحد، از ویژگی‌های این ملک آگهی شده است.

همچنین ملکی در ابتدای خیابان هاشمی نرسیده به استاد معین واقع در طبقه چهارم، یک‌خوابه در متراژ 65 متری با 600 میلیون ودیعه قابل رهن است. این ملک پارکینگ و انباری ندارد ولی داراری آسانسور است.

یک واحد 40 متری یک خوابه در خیابان هاشمی بدون پارکینگ و آسانسور و انباری به قیمت 360 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود. این واحد بازسازی‌شده با کابینت هایکلاس و دارای بالکن است.

اگر بخواهید اجاره هم پرداخت کنید، می‌توانید به سراغ واحد 46 متری دیگری بروید که در سال 1392 ساخته شده است. این ملک که در طبقه سوم قرار دارد، فاقد آسانسور است، اما پارکینگ و انباری و بالکن بدارد. این آپارتمان بازسازی‌شده را می‌شود با قیمت 350 میلیون تومان رهن و ماهی 2 میلیون تومان اجاره کرد.

همچنین آپارتمان ۵۵ متری در خیابان مالک اشتر با 200 میلیون تومان ودیعه و ماهی 6 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این ملک یک خوابه بدون آسانسور و پارکینگ است اما انباری دارد و کف آن سرامیک است.

رهن هاشمی_کاما پرس

رهن آپارتمان 70 متری در خیابان هاشمی

آپارتمان 70 متری تک واحدی ساخت سال 1398 با دو اتاق خواب در این منطقه برای اجاره آگهی شده است. این ملک که در طبقه دوم از ساختمان چهار قرار دارد، دارای آسانسور، انباری و بالکن است. کف این واحد سرامیک و کابینت آن ام‌دی‌اف است. سرمایش کولرآبی و گرمایش پکیج از امکانات دیگر این واحد است که به قیمت 580 میلیون تومان قابل اجاره است.

ملک 68 متری دیگری در خیابان هاشمی با سال ساخت 1399، 550 میلیون رهن داده می‌شود. امکانات این واحد سرویس‌های مجزا ایرانی و فرنگی، کابینت ام‌دی‌اف، هود و گاز رومیزی است. این ملک که در طبقه پنجم قرار دارد، دارای آسانسور اما بدون پارکینگ و انباری است.

رهن آپارتمان 100 متری در خیابان هاشمی

واحد 100 متری نوساز 2 خوابه در خیابان کارون با قیمت 900 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود. این آپارتمان فول امکانات دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. کف سرامیک، کمد دیواری، سرویس بهداشتی مجزا ایرانی و فرنگی، آیفون تصویری از دیگر ویژگی‌های این آپارتمان است. این واحد چهار طبقه تک‌واحدی، کابینت ممبران، گاز رومیزی هود، درب ضد سرقت و درب پارکینگ برقی هم دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورمسکن صدف
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز