با کدام وام بانک آینده کالا و خدمات خریداری کنیم؟

وام خرید کالا-کاماپرس
ژیوار

افرادی که مشتری بانک آینده بوده و مایل به خرید کالا هستند، می‌توانند از وام 50 میلیون تومانی طرح «آینده داران» این مجموعه استفاده کنند. وام گیرندگان با این تسهیلات تنها امکان خرید از فروشگاه‌های ایران مال را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک آینده که خواهان دریافت وام 50 میلیون تومانی از این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه یکی از سپرده‌های کوتاه مدت عادی، بلندمدت، قرض الحسنه یا جاری داشته باشند. ضامن معتبر برای دریافت این تسهیلات، مسدودی سپرده و اعتبار شغلی است. لازم به ذکر است که کارمندان دولت با ارائه معرفی نامه از محل کار خود می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند. سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت آن تعیین شده و بین هفت تا 23 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 24 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 618 هزار و 665 تومان است. کل سود تسهیلات، 12 میلیون و 847 هزار و 967 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 62 میلیون و 947 هزار و 967 تومان خواهد بود.

آشنایی با حوزه فعالیت بانک آینده و تعداد شعب آن در سراسر کشور

بانک آینده نزدیک به 10 سال قبل از ادغام چند مجموعه بانکی شکل گرفت. هم اکنون این مجموعه با به کارگیری نیروی انسانی توانا، در قالب یک بانک تجاری خصوصی و با راهبرد حضور موثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری خرد، تجاری، موسسه‌ای و اختصاصی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشغول فعالیت است. 272 شعبه از این بانک در سراسر کشور نمایندگی دارند و به مردم خدمات لازم و مناسبی را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “با کدام وام بانک آینده کالا و خدمات خریداری کنیم؟

  1. Emadmohamadi گفته:

    به نظرم مبلغش کمه و در عین حال سود بالا و زمان برگرداندن خیلی کمی دارد اصلا به صرفه نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز