نحوه دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

کشاورزان مشتری بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «بسته گندم» بانک کشاورزی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید حداقل سه ماه و حداکثر 12 ماه از خواب سپرده‌شان در این مجموعه گذشته باشد. ضمانت اصلی برای این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی مناسب است. حداکثر سود این تسهیلات 17 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. طی مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات، به اصل سپرده مشتریان سود تعلق می‌گیرد. مبلغ این سود برحسب نوع حساب متفاوت بوده و حداکثر 5 درصد اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 130 هزار و 545 تومان است. کل سود تسهیلات، 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان و مجموع رقم وام و سود ان، 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

برخی از خدمات و فعالیت‌های بانک کشاورزی را بشناسید

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که از سال 1312 به منظور حمایت از بخش کشاورزی و زیربخش‌های ان فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک انواع خدمات اعم از صندوق امانات، خدمات سپرده‌ای، تلفنبانک، انواع جشنواره‌ها و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته دستاوردهای زیادی را کسب کند و در نمایشگاه‌های تخصصی مختلفی حاضر شود. آخرین بار بانک کشاورزی در بیست و هفتم خردادماه سال جاری در سی‌امین نمایشگاه بین المللی آگروفود، صنایع کشاورزی، مواد غذایی و ماشین آلات و صنایع وابسته، حضور پیدا کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “نحوه دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

    • رضا یوسفی گفته:

      سلام خانم اژدری..من برای رضای خدا ضامن شما میشم.و شیرینی هم با رضایت خودت هر چی دادی دادی

  1. تنهای تنها گفته:

    التماسا متن مرا منتشر کنید بنده کشاورز از بهبهان خوزستان به بانک کشاورزی مراجعه‌ کردم درصورت سپرده کردن ۱۴۰میلیون با سود ۱۷ درصد از طرف کشاورز مبلغ ۲۰۰میلیون بانک کشاورزی به کشاورز وام ۲۳درصد می‌دهد به عبارتی پنجاه تا شصت میلیون وام میگیری اما باید ۲۰۰ میلیون وام ۲۳ درصد پرداخت کنی لپ کلام برای پول زحمت کشید کشاورز دام پهن کردن خواهشا و التماسا عین واقعیت میباشد آنرا منتشر کنید تا رئیس بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی بدانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز