شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک آینده

افرادی که مایل به دریافت تسهیلات «کارگشا» هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات تنها به مشتریان حقیقی بانک آینده پرداخت می‌شود. سقف این وام 200 میلیون تومان بوده و به منظور خرید لوازم خانگی ارائه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک آینده در صورتی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر ارائه ضامن رسمی، ارائه جواز کسب و کار و سفته به بانک آینده ضروری به نظر می‌رسد. گذشته از این موارد، بانک برای تکمیل شدن ضمانت بازپرداخت به موقع این تسهیلات، 10 درصد از مبلغ آن را تا پایان دوره پرداخت اقساط مسدود خواهد کرد. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان است. کل سود تسهیلات، 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 278 میلیون و 767 هزار و 995 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

نگاهی به تاریخچه بانک آینده

بانک آینده سال 1391 از ادغام بانک تات، موسسه اعتباری صالحین و موسسه اعتباری آتی شکل گرفت. هم اکنون این مجموعه با داشتن مجموعه‌های از نیروی انسانی توانمند، در قالب یک بانک تجاری خصوصی و با راهبرد حضور موثر و کارآمد در حوزه خدمات بانکداری خرد، تجاری، موسسه‌ای و خدمات بانکداری اختصاصی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با 272 شعبه در سراسر کشور فعالیت دارد.

این مجموعه تاکنون توانسته انواع گواهی کنترل کیفیت را به دست آورد و در حوزه ملی و بین المللی افتخارآفرینی کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک آینده

  1. سهیل عبادی گفته:

    واقعا برای این همه وامی که دارن میدن بودجه ای دارن یا تعدادش محدوده و به همه نمیدن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز