شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت در تابستان

وام-کاماپرس

مشتریان بانک تجارت که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «پویا» این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت یا جاری افتتاح کرده باشند. ضمنا باید حداقل سه ماه و حداکثر 9 ماه از مدت زمان افتتاح سپرده آن‌ها بگذرد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان حقیقی بانک تجارت که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید ضامن رسمی و اعتبار شغلی داشته باشند. لازم به ذکر است این تسهسیلات در قالب کارت اعتباری و بر پایه عقد مرابحه به متقاضیان پرداخت می‌شود. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن برحسب انتخاب مشتری متغیر است اما حداکثر به 36 ماه می‌رسد. طی مدت زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات به اصل سپرده وام گیرندگان معادل پنج درصد سود تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان است. کل سود تسهیلات، 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

وام پویا به چه منظور طراحی و تبیین شده است؟

طرح تسهیلات پویا در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان بانک تجارت و تکمیل سبد خدمات اعتباری این مجموعه و همچنین تنوع در طرح‌های تسهیلاتی توسط این بانک طراحی و اجرا شده است.

بانک تجارت یکی از بانک‌های قدیمی و دولتی کشور است که سال 1358 از ادغام 11 مجموعه بانکی شکل گرفت. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات اعم از ویژه، الکترونیک، ارزی و تسهیلات و تعهدات و همچنین انواع سپرده را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت در تابستان

  1. معصومه اخلاقی گفته:

    چقدر جدیدا بانک ها وام میدن اون موقع من میخواستم بگیرم 10 تا ضامن و 10 تا تاییدیه و… میخواستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز