با خرید ویلا در قبرس ، زندگی در قلب تمدن خاورمیانه را تجربه کنید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید ویلا در قبرس با توجه به شرایط اقتصادی پایدار این کشور و خرید و فروش ملک با پوند انگلستان، یک سرمایه گذاری هیجان انگیز و جذاب به حساب می‌آید؛ چراکه علاوه بر داشتن یک ویلا در قلب دریای مدیترانه، می‌توانید آینده خود و خانواده‌تان را رقم بزنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید ویلا در قبرس از مزایای بسیاری برخوردار است؛ از جمله این مزایا می‌توان به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد این کشور، شرایط تحصیلی فوق‌العاده، امنیت بالا، هزینه‌های پایین زندگی و مالیات بسیار پایین اشاره کرد؛ ضمن این‌که خرید ملک در قبرس امکان دریافت اقامت این کشور را نیز به شما می‌دهد. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و مزایای خرید ویلا در قبرس شمالی می‌پردازد.

چرا خرید ویلا در قبرس شمالی؟

قبرس شمالی از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی دو کشور زیبا و توریستی یونان و ترکیه و همچنین در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده است؛ این کشور از نظر اقلیمی و تفریحی با برخورداری از آب و هوای مدیترانه‌ای، امکانات بی‌شمار، جاذبه‌های گردشگری، و همچنین انواع کازینوها و آپشن‌های تفریحی، بهترین گزینه برای خرید ویلا و سفر است.

ضمن این‌که خرید ویلا در قبرس شمالی، امکان سرمایه گذاری برای آینده شما و خانواده‌تان را نیز فراهم می‌کند؛ کاماپرس در ادامه به بررسی دلایل این امر می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

خرید و فروش با معتبرترین واحد پولی با ارزش دنیا

خرید ویلا در قبرس و همچنین خرید املاک قبرس با پوند انگلستان که یکی از معتبرترین واحدهای پولی با ارزش دنیا است، صورت می‌گیرد. در این صورت می‌توانید ملک خود را به پوند معامله کرده و حتی اجاره دهید. این امر سبب می‌شود تا در هر شرایط اقتصادی، ارزش و درآمد بالایی عاید شما شده و ضرر نکنید.

دریافت اقامت با خرید ویلا در قبرس

با خرید ویلا در قبرس و پرداخت تنها 30 درصد قیمت کل آن، می‌توانید اقامت قبرس را دریافت کنید؛ البته توجه به نوع سند ارائه شده برای دریافت اقامت در این کشور بسیار اهمیت دارد. سندهای ترک و معاوضه، هردو از انواع اسناد قطعی و قابل وگذاری موروثی در این کشور هستند که امکان دریافت اقامت را نیز به شما می‌دهند. البته قبل از خرید ویلا در قبرس ، بهتر است با افراد آگاه به قوانین اخذ سند در قبرس و همچنین انواع آن مشورت کنید تا در بهتریت نقطه قبرس، مالک ویلا با بهترین سند شوید.

شرایط معامله ملک در قبرس

از مهم‌ترین علت‌های محبوبیت قبرس برای خریداران ملک، شرایط و قوانین خرید و فروش ملک در این کشور است؛ این موارد شامل شرایط فروش استثنایی، اقساط بلند مدت بدون بهره، عدم پرداخت اقساط به بانک و معامله مستقیم با شرکت های سازنده است. ضمن این‌که با دریافت اقامت قبرس شمالی می‌توانید از مزایای جانبی آن مانند  بیمه درمانی رایگان و تحصیل رایگان نیز استفاده کنید.

خرید ویلا در قبرس چقدر هزینه دارد؟

هرچند خرید ویلا در قبرس با توجه به لوکیشن، متراژ، زمان تحویل، نوع پروژه، منظره بنا، آینده و بسیاری از موارد دیگر متغیر می‌شود؛ به طور کلی هر خانواده می‌تواند با صرف 1.5 میلیارد تومان یک ویلا در قبرس خریداری کند. مجموع این رقم شامل هزینه‌های جانبی برای ثبت سند و مالکیت تام نیز می‌شود. اما این رقم تنها در حدود 7 تا 9 درصد قیمت کل ملک شده و نیازی به پرداخت یکباره آن نیست.

خرید ویلا با مجموعه آسمان قبرس

خرید ویلا در قبرس و به طور کلی خرید ملک در کشورهای دیگر نیاز به آگاهی کامل از شرایط و قوانین آن کشور دارد؛ همچنین با توجه به هزینه صرف شده، مشورت با افراد کار بلد تجربه سرمایه گذاری بدون دردسر و لذت‌بخشی را فراهم می‌کند. خدمات ویژه مجموعه آسمان قبرس برای خرید ویلا در قبرس شامل شرایط پرداخت به دو شکل نقدی یا اقساطی، اقساط بدون بهره تا 6 سال، برخورداری از ارزش افزوده خرید ویلا، تور بازدید پروژه و مشاوره رایگان است.

انتهای پیام

مرتبط با : آسمان قبرس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز