با خرید ریمل اترنیتی مژه هایی جذاب و بلند داشته باشید + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لوازم آرایشی همیشه و در هر شرایطی یکی از موارد همراه خانم‌ها است. در مسافرت، عروسی و … همواره خانم‌ها چند قلم لوازم آرایش همراه خود دارند. بعضی‌ها اقلام لوازم آرایشی مثل ریمل، رژ لب و … را ضروری می‌دانند و همه‌جا کیف لوازم آرایش را به همراه دارند. اما برای حفظ سلامت پوست و چشم باید بهترین برند لوازم آرایشی داخل کیف خانم‌ها باشد. ریمل اترنیتی یکی از این لوازم است. اگر قصد خرید ریمل اترنیتی را دارید با ادامه این گزارش همراه شوید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همانطور که پوست نسبت به لوازم آرایشی ناشناخته حساسیت نشان می‌دهد، چشم نیز به ریمل و مواد درون آن حساس است. به همین دلیل همواره توصیه می‌شود ریمل از برندهای ناشناخته با فروشگاه‌های نامعتبر خریداری نشود. زیرا مشکلات اساسی برای پلک و چشم ایجاد می‌کند و ممکن است پشیمانی‌های زیادی به وجود آورد. اما لوازم آرایشی و ریمل اترنیتی مطابق استانداردها، ماندگاری زیادی داشته و از حداقل مواد شیمیایی استفاده می‌کند. فرمولاسیون لوازم آرایشی اترنیتی به گونه‌ای است که مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های زیادی را به پوست و پلک مصرف کنندگان منتقل می‌کنند. علاوه بر این موضوع، بیشتر محصولات آرایشی اترنیتی فاقد پارابن، جی ام اُ، فتالات، تریکلوزان، مواد شیمیایی مضر، اسانس‌های مصنوعی فرموله شده و بدون ایجاد حساسیت و التهاب هستند. ضمنا این برند از رنگ‌های طبیعی و قدرتمندی در ترکیبات خود استفاده می‌کند.

در ادامه ریمل‌های اصل اترنیتی قابل خرید از فروشگاه تیسا پرفیوم معرفی خواهند شد؛

راز آسمان پایتخت

با کدام ریمل آرایش کنیم؟ + قیمت ریمل اترنیتی

بازه قیمتی؛ 151 هزار تا 190 هزار تومان

اگر خواهان مژه‌های پرپشت هستید، خرید ریمل اترنیتی فالس لش گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. قیمت این ریمل با ارائه تخفیف 16 درصدی به 190 هزار تومان می‌رسد. افرادی که به دنبال ریمل با حجم دهندگی بسیار طبیعی هستند، بهتر است اترنیتی کربن بلک را خریداری کنند.

یکی از ریمل‌های معروف اترنیتی، مدل بلک پرل است که ماندگاری زیادی داشته و زیر چشم ریزش ندارند. قیمت این ریمل با تخفیف 20 درصدی، 156 هزار تومان است. ریمل اترنیتی والیوم کویین یکی از مدل‌های دیگر پرطرفدار ریمل است که با تخفیف 18 درصدی، 151 هزار تومان نرخ دارد.

امکان خرید ریمل اترنیتی مدل وایت پرل هم با تخفیف 12 درصدی و قیمت 159 هزار تومان در سایت تیسا وجود دارد. این ریمل یکی از حجم دهنده‌های پرطرفدار بازار است.

ریمل پرطرفدار دیگر، اترنیتی مدل اینفینیتی سفید است که باعث عدم چسبندگی مژه‌ها می‌شود. این ریمل حاوی رنگدانه مشکی غلیظ و دارای ویتامین ای است. ریمل اینفینیتی سفید بافت نرم و سبکی دارد. قیمت این محصول 155 هزار تومان اعلام شده است.

از کارشناسان تیسا پرفیوم مشورت بگیرید

افرادی که برای خرید هر کدام از این محصولات سردرگم هستند و می‌خواهند یکی از این انواع ریمل‌ها را بخرند، بهتر است با کارشناسان فروشگاه تیسا پرفیوم مشورت کنند. همه روز کارشناسان خبره این مجموعه درباره انواع لوازم آرایشی برند به متقاضیان مشاوره می‌دهند.

لازم به ذکر است تمامی محصولات تیسا پرفیوم با مجوزهای لازم عرضه شده و مشتریان می‌توانند با آسودگی خاطر هر نوع لوازم آرایشی که مورد نیازشان است، بخرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز