با خدمات شرکت اسوه ایران آشنا هستید؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

«شرکت اسوه ایران» در سال 1360 آغاز به کار کرد. هدف این مجموعه توسعه و ارتقا فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور اعلام شده است. این شرکت در سال 1390 تغییر ماموریت داد و با ایجاد بخش نرم افزار، وارد عرصه بانکداری و سامانه‌های یکپارچه بانکی شد.

در ادامه کاماپرس 8 نکته از این مجموعه را برای فعالان حوزه پرداخت و علاقمندان به این حوزه منتشر می‌کند که مطالعه آن می‌تواند مفید باشد؛

1. این مجموعه در خصوص ارائه آموزش، تولید محصول، ارائه خدمات مشاوره و راه‌حل‌های جامع به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد؛ در حال حاضر مدیرعامل اسوه ایران، بابک درویش روحانی است.

2. محصولات این مجموعه در سه بخش سامانه هوشمند بانکی اسوه «سهبا»، سامانه هوشمند بیمه اسوه و مدیریت اسناد الکترونیکی قرار می‌گیرد و به طور کلی محصولات کلیدی این سه بخش شامل حسابداری و دفترکل، پایش کسب و کار، سپرده و خدمات، سوئیچ پرداخت و … می‌شود.

3. پیش از راه‌اندازی سامانه سهبا، بانک‌ها برای انجام امور خود از نرم افزارهای شرکت‌های خارجی مثل مایسیس، تمنوس و اف.ان.اس استفاده می‌کردند.

راز آسمان پایتخت

4. اسوه ایران در حوزه‌های بانکداری جامع، گذار به نسل‌ جدید سامانه‌های بانکی، معماری سامانه‌های یکپارچه بانکی بزرگ، مدیریت ریسک و امنیت در بانکداری الکترونیک، خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.

5. مشاوره و آموزش راهکارهای مبتنی بر آی.بی.ام جهت سازمان‌های بزرگ از دیگر خدمات این مجموعه در حوزه آموزشی است. آی.بی.ام شرکت فعال در زمینه فناوری ارتباطات است که بیش از 100 سال سابقه دارد و مقر اصلی آن در نیویورک قرار دارد.

6. اسوه ایران در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری، رتبه یک شورای عالی انفورماتیک را دارد. همچنین پروانه تولید کامپیوتر و پروانه خدمات مهندسی از وزارت صنایع دریافت کرده است. این مجموعه به عنوان یکی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و عضو حقوقی ممتاز انجمن رمز ایران فعالیت دارد.

7. این شرکت تاکنون در طراحی، اجرا، نصب و راه‌اندازی شبکه‌های اطلاعاتی وزارتخانه‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی زیادی مشارکت داشته است. همچنین سابقه ارائه خدمات پرسنلی متخصص کامپیوتر در وزارت امور اقتصادی و دارائی و شرکت‌های بزرگ دولتی- نفت، مخابرات، بورس و… – را در کارنامه‌اش دارد.

8. این مجموعه توانسته است سمینار ماهانه بانکداری «گذار به سیب»- سامانه یکپارچه بانکی- را برگزار کند. اسوه ایران در سمینار بانکداری اسلامی، هفتمین نمایشگاه بانکداری اسلامی و همچنین در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور داشت.

مرتبط با : اسوه ایران
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز