با خدمات رمز ارزی کوین نیک آشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

«کوین نیک» در ابتدا از سال 1396 تحت وب سایت «تتربالک» با ارائه خدمات خرید و فروش تتر کار خود را آغاز کرد. اما این مجموعه از سال 1398، با تغییر نام به عنوان کنونی خود، خدمات مربوط به خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. این سایت همواره برای ارائه خدمات مناسب پشتیبانی و استفاده از فناوری‌های روز در انجام سفارشات مشتریان خود تلاش می‌کند.

در ادامه کاماپرس نکاتی از مجموعه کوین نیک را برای علاقمندان، فعالان و دنبال کنندگان این حوزه مطرح می‌کند؛

1. کوین نیک توسط افشار جوکار، حسین منتظر و حسین کشاورز بنیانگذاری شده است. تعداد نیروی انسانی فعال در این مجموعه 50 نفر اعلام شد.

2. در این صرافی آنلاین ارز دیجیتال امکان خرید و فروش ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، تتر، بیت کوین کش و … وجود دارد.

3. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی درباره شرایط جدید صدور مجوز استخراج رمز ارز در ایران، مقررات جدید وزارت نیرو برای تامین برق مراکز استخراج رمزارز، رازهای پشت پرده قیمت گس اتریوم، شاهکار ایلان ماسک در بازاریابی برای بیت کوین و … است.

راز آسمان پایتخت

4. کوین نیک مانند صرافی‌های بین المللی هیچ سقفی برای خرید و فروش قرار نداده است. با توجه به محدودیت‌های بانک‌های داخلی، کاربران برای خرید و فروش‌های بالا امکان ارتباط با کارشناسان این مجموعه را دارند. در ارتباط با حداقل خرید هم، معادل تومانی ده دلار از هر ارز قابل انجام است.

5. کاربران امکان خرید حجم به خصوصی از هر یک از ارزها به صورت روزانه در سایت کوین نیک دارند. به این صورت که کاربر در حجم به خصوصی از ارز مورد نظر خود ثبت سفارش کرده و این ثبت بدون دخالت نیروی انسانی انجام و منتقل می‌شود.

6. کاربران هنگام خرید رمز ارزها به صرافی کوین نیک کارمزد اندکی می‌پردازند. با انتقال ارز به کیف پول فرد، دیگر هزینه‌ای برای او وجود نخواهد داشت.

7. در صورت تمایل کاربران به تبدیل ارزها روی وب سایت کوین نیک، با توجه به قوانین این مجموعه یک بار باید ارز کاربر به کوین نیک فروخته شده و با ریال به دست آمده ناشی از فروش ارز قبلی، دوباره ارز جدید مورد نظر خریداری شود.

8. این مجموعه در صورت تمایل مشتریانش، برای آن‌ها از منابع معتبر و مطمئن کیف پول سخت افزاری خریداری کرده و به آن‌ها تحویل می‌دهد.

9. حذف حساب کاربری توسط خود شخص در کوین نیک به دلایل امنیتی امکان پذیر نیست. اما در صورت تقاضای کاربران، بعد از ارتباط با کارشناسان پشتیبانی این مجموعه، حساب فرد مسدود می‌شود.

مرتبط با : کوین نیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز