باشگاه مشتریان چه مزایایی دارد؟

باشگاه مشتریان جایی برای مشتری‌های وفادار، دادن پاداش و امتیاز خرید به آنهاست تا برای خرید بیشتر تشویق شوند و امتیاز بگیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

قانون باشگاه مشتریان این است که مشتری وفاداری که از کالاها و خدمات یک سازمان یا فروشگاه بیشتر استفاده می‌کند، باید سهم بیشتری هم از امتیازات اقتصادی آنجا داشته باشید. این امتیازدهی هم باید به گونه‌ای صورت گیرد که دیگر برندهای مشابه، نتوانند به سادگی مشتری وفادار را به سمت کالاهای خودشان جذب کنند.

کاماپرس در این مطلب با توضیحات جامعی از باشگاه مشتریان بانک سامان(سامانیوم) شما را از چگونگی پیوستن و مزایای آن آشنا خواهد کرد.

سامانیوم باشگاه مشتریان بانک سامان است که با عضویت در آن و کسب امتیاز می‌توانید از پیشنهاد‌های متنوعی از جمله انواع تخفیف‌ در خرید از فروشگاه‌های آنلاین، قرعه‌کشی، کیف پول، تخفیف در خرید خدمات از گروه مالی سامان و غیره برخوردار شوید.

راز آسمان پایتخت

خدمات سامانیوم (باشگاه مشتریان بانک سامان)

شرکت در قرعه‌کشی‌های فصلی سور سامانی، شرکت در قرعه‌کشی‌های لحظه‌ای شانسی با جوایز جذاب ماهانه، استفاده از محصولات رایگان مانند اعتبار اسنپ و تپسی، اشتراک رایگان یک‌ماهه فیلیمو و خرید شارژ رایگان 100 و 200 هزار ریالی همراه اول و ایرانسل، مشارکت در برنامه‌های خیرخواهانه و کارآفرینی و خرید بیمه‌های متنوع با تخفیف‌های جذاب از جمله خدمات سامانیوم به شمار می‌رود.

آشنایی با امتیازات در سامانیوم

امتیازها در سامانیوم دو دسته با عناوین امتیازهای سامانی و امتیازهای وفاداری هستند. امتیاز سامانی بر اساس میزان تراکنش شما با کارت سامان محاسبه می‌شود و امتیاز وفاداری بر اساس حداقل مانده سپرده‌های شما در روز به شما تعلق می‌گیرد.

خوب است بدانیم امتیاز سامانی و وفاداری، یک روز (24 ساعت) پس از تراکنش در سیستم اعمال می‌شود. سقف مجاز کسب امتیاز سامانی 200 امتیاز روزانه است. سقف مجاز کسب امتیاز وفاداری 1500 امتیاز روزانه است. امتیازهای سامانی قابل‌مصرف برای همه محصولات ارائه‌شده در باشگاه است؛ اما امتیاز وفاداری سبب بالا رفتن رده شما در نردبان امتیازی باشگاه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز