بازار خودرو آرام گرفته است؟

بازار خودرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آن طور که پیداست بازار خودرو لحظه به لحظه اخبار مربوط به مذاکرات را پیگیری کرده و نسبت به آن واکنش نشان می­‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خبرها از مذاکرات نشان می­‌دهد همچنان مسائلی بین ایران و آمریکا باقی مانده اما امکان توافق بالا رفته­ است.

درصورتی که این توافق نهایی شود با کاهش قیمت ارز در بازار داخلی باید منتظر کاهش قیمت خودرو بود. البته در 24  ساعت گذشته بازار خودرو بدون نوسان بود و تغییر زیادی در قیمت­ها دیده نمی­‌شود.

نگاهی به قیمت­ها نشان می­‌دهد، پراید۱۱۱ به قیمت ۲۰۳ میلیون تومان، ۱۳۱ با قیمت ۱۸۳ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ به قیمت ۱۶۶ میلیون تومان خرید و فروش شده‌­است. در واقع پراید بدون تغییر روز گذشته را به پایان رسانده است.

راز آسمان پایتخت

اما در دسته پژو، ‌پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل  ۱۴۰۱ ۲۹۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در حدود ۵۹۵ میلیون تومان، پژو۴۰۵ دوگانه‌سوز ۳۰۴ میلیون تومان و پژو۴۰۵ SLX حدود ۳۳۴ میلیون تومان قیمت به فروش رسیده و پژوپارس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ با قیمت ۴۹۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

بازار خودرو-کاماپرس

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار به حدود ۵۷۵ میلیون تومان و مدل دنده‌ای آن به قیمت ۴۴۸ میلیون تومان معامله شد اما برند تیبا به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار، هاچ‌بک مدل ۱۴۰۱ در حدود ۲۰۳ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک پلاس ۲۰۹ میلیون تومان و تیبا صندوقدار بنزینی ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورده است. دنا هم مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۳۹۵ میلیون تومان و دناپلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۵۰۴ میلیون تومان خرید و فروش شد.

قیمت راناپلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۲۹۸ میلیون تومان بود. اما پس پراید ساینا به عنوان ارزان­ترین خودرو با قیمت 201 میلیون تومان به فروش رسید و سمند ال ایکس هم مدل 1401 347 میلیون تومان مشتری داشت.

باید دید امروز پس از پاسخ امریکا به ایران درباره برجام، مسیر بازار خودرو به کدام سو می­‌رود.

انتهای پیام/

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز