بازار بورس 28 فروردین ماه 1401 / شاخص کل قدرت گرفته است

ژیوار

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 7 هزار و 410 واحد دیگر هم افزایش پیدا کرد و در محدوده یک میلیون و 475 هزار و 55 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 3 هزار و 345 واحد بالا رفت و به مرز 390 هزار و 992 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فارس»، «نوری» و «وغدیر» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس داشتند. در روز جاری هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 121 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش آمد. بیشترین ورود پول حقیقی امروز بورس مربوط به سهام «وتوصا» بود که ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی آن 54 میلیارد تومان تغییر پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

در روز جاری ارزش معاملات کل بازار سهام به 11 هزار و 263 میلیارد تومان رسید. در پایان معاملات امروز 333 نماد رشد قیمتی پیدا کردند و 144 نماد بورسی هم با کاهش نرخ مواجه شدند.

تاثیر افزایش دامنه نوسانات بر حجم معاملات

فردا دامنه نوسانات بورس اصلاح خواهد شد. در این خصوص کارشناسان نظرات مختلفی دارند. مصطفی محبی مجد در گفت و گو با بورس نیوز درباره افزایش دامنه نوسان اعلام کرده که این موضوع قاعدتا تاثیر مثبتی بر حجم معالات بازار خواهد داشت و میزان آن را افزایش خواهد داد.

به گفته محبی، افزایش دامنه نوسان در شرایط کنونی امیدوارکننده است و نشان می‌دهد که سیاستگذاران بازار سرمایه به خوبی وضعیت را تحلیل کرده‌اند. در واقع این موضوع نشان می‌دهد که سیاستگذاران بازار سرمایه بر این باورند که تلاطم و بحران بازار سرمایه به حداقل رسیده و همین جسارت و اطمینان خاطر می‌تواند باعث ایجاد پالس‌های مثبتی در بازار شود. بنابراین این اتفاق اثرات سازنده‌ای روی روند کلی بورس خواهد داشت.

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز