امرسان ؛ آنچه باید از دوست لیلا حاتمی بدانید

امرسان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امرسان اولین تولیدکننده یخچال‌فریزر با رده مصرف انرژی آ در کشور است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی امرسان و محصولات آن می‌پردازد؛

* با توجه به اطلاعات ارائه شده در سایت امرسان، این شرکت اولین تولیدکننده لوازم خانگی هوشمند در ایران است. این لوازم خانگی هوشمند ویژگی‌هایی چون کنترل از راه دور با اپلیکیشن موبایل، عیب‌یابی هوشمند، تراز محصول، ام پی تری پلیر، ورودی یواس‌بی برای پخش عکس و فیلم، تماس خودکار با مرکز خدمات و … دارند.

* امرسان خود را دوستدار محیط‌زيست معرفي كرده و در اين راستا براي تولید محصولات از گاز سیکلوپنتان استفاده می‌کند. این گاز به عنوان جایگزینی برای گازهای سی اف سی استفاده می‌شود تا اثر تخریبی بر روی لایه ازن نداشته باشد. همچنین استفاده از این نوع گاز سبب بهبود رده مصرف انرژی محصولات شده است؛ به‌گونه‌ای که محصولات این شرکت برای اولین‌بار در ایران رده مصرف انرژی آ++ را دریافت کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

* محصولات این شرکت در پنج دسته کلی تولید و به بازار عرضه می‌شوند كه شامل انواع یخچال فریزر، اجاق‌گاز، ماشین لباس‌شویی، هود و جاروبرقی می‌شود. یخچال فریزر نیز در سه نوع مختلف ساید بای ساید، بالا – پایین و دوقلو عرضه می‌شود.

* یکی از خدماتي كه سايت امرسان ارائه مي‌دهد، ثبت شکایات مشتریان است. همچنين قسمتي براي درخواست نصب و تعمیر تعبيه شده است. در بخش ديگري محتواي آموزشي ارائه شده كه شامل معرفی قطعات، ایمنی در هنگام نصب و مقایسه ویژگی نوفراست و دیفراست مي‌شود.

* شرکت امرسان افتخاراتی همانند دریافت لوح «طرح برتر از مرکز توسعه صادرات و فرهنگستان هنر»، کسب عنوان «واحد نمونه» در سال 1383، اخذ گواهینامه سی ای و کسب عنوان اولین تولیدکننده لوازم خانگی هوشمند در ایران را در کارنامه خود دارد.

* مدت زمان گارانتی که برای محصولات شرکت امرسان در نظر گرفته شده، 36 ماه معادل سه سال است. سلطان حسین فتاحی، مدیرعامل صنایع امرسان در گفتگو با روزنامه مردم‌سالاری عنوان كرده که تمامی محصولات شرکت از لحاظ کیفی تأیید شده و دارای گواهینامه‌های مختلف بین‌المللی هستند، با اين وجود خدمات پس از فروش توسعه‌یافته‌ای به خریداران ارائه می‌شود. وي اشاره كرده بود كه 20 درصد از بازار لوازم خانگی سفید کشور را شركت امرسان در اختیار دارد و در پی افزایش این سهم است.

* حضور لیلا حاتمی در ویدیوهای تبلیغاتی اخیر امرسان، توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرد. حاتمی در یک سلسله ویدیوی کوتاه، یک رابطه دوستانه با یخچال‌های امرسان برقرار کرد و با آنها به گفتگو پرداخت.

* اطلاعات كامل درباره شرکت امرسان و محصولات آن در سایت و صفحه‌های این شرکت در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، لینکدین، تلگرام و آپارات قرار داده شده است. صفحه اينستاگرام امرسان با 185 هزار دنبال‌كننده، به پوشش اخبار و فعالیت‌های این شرکت می‌پردازد.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

 

مرتبط با : امرسان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز