اقامت قبرس شمالی ؛ همنشین با بهشت دریای مدیترانه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها بسیاری از خانواده‌ها برای بهبود استانداردهای زندگی و تامین آینده‌ای روشن برای خود و فرزندانشان، اقدام به مهاجرت می‌کنند؛ اقامت قبرس شمالی به عنوان کشوری با کیفیت زندگی بالا و شرایط اقتصادی رو به رشد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای این افراد است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت و سرمایه گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اقامت قبرس شمالی با برخورداری از بهترین شرایط اقتصادی، سطح سلامت و امنیت بالای جامعه، هزینه‌ها و مخارج پایین زندگی و موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد، به عنوان سرزمین رویاها شناخته می‌شود. دریافت اقامت قبرس شمالی به شیوه‌های گوناگونی از جمله سرمایه‌گذاری، تحصیل، کار و خرید ملک در قبرس امکان‌پذیر است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط اقامت قبرس شمالی و زندگی در این کشور می‌پردازد.

روش‌های دریافت اقامت قبرس شمالی

انتخاب یکی از روش‌های موجود برای اقامت قبرس شمالی به شرایط شخصی هر فرد از جمله سن، بودجه و مهارت و تخصص بستگی دارد. به عنوان مثال دریافت اقامت قبرس از طریق سرمایه‌گذاری با توجه به مهارت و تخصص، بودجه و توان مالی و همچنین ثبت شرکت در قبرس بستگی دارد. در حالی که دریافت اقامت قبرس شمالی از طریق خرید خانه در قبرس، گزینه بسیار راحت‌تری برای خانواده‌ها است؛ چرا که تنها با پرداخت 30 درصد قیمت کل ملک می‌توانند اقامت این کشور را دریافت کنند.

دریافت اقامت قبرس برای دانشجویان از طریق مهاجرت تحصیلی به این کشور و سپس پیدا کردن کار و اقامت کاری گزینه بسیار مناسب و کم هزینه‌تری محسوب می‌شود. انتخاب بهترین روش برای اقامت قبرس شمالی باید با آگاهی دقیق از نیازها و شرایط افراد علاوه بر آگاهی از شرایط و قوانین کشور قبرس صورت بگیرد؛ بنابراین بهترین کار مشورت با افراد متخصص است.

راز آسمان پایتخت

چرا اقامت قبرس شمالی؟

امروزه اقامت قبرس شمالی با توجه به مزایای بی‌شمار زندگی در این کشور، بسیار رایج شده است؛ برخی از مزایا در ادامه آمده است؛

موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد

قبرس شمالی با قرارگیری در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی دنیا، به عنوان مروارید و بهشت مدیترانه شناخته می‌شود؛ جاذبه‌های طبیعی خیره کننده همراه با آب و هوای بسیار مناسب، سبب محبوبیت جزیره برای گردشگردان شده است.

مهاجرپذیر بودن

حضور گسترده گردشگران از سراسر دنیا و همچنین قوانین اقامتی و مهاجرتی منعطف، فضایی بین‌المللی و دوستانه برای مهاجران، در این کشور ایجاد کرده است. ضمن این‌که بی‌طرفی سیاسی دولت این کشور نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت این جزیره است.

سطح امنیت بالا

قبرس شمالی یکی از کشورهای کم جمعیت دنیا است. در حال حاضر تنها 400 هزار نفر ساکن این کشور هستند و این مسئله سبب افزایش سطح امنیت زندگی شده است؛ به‌طوری که قبرس شمالی به عنوان یکی از 5 کشور امن دنیا شناخته می‌شود.

امنیت اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری

مشهور نبودن قبرس شمالی و شناخته نشدن آن، سبب شده تا سرمایه‌گذاری در این کشور به نسبت دیگر کشورها بسیار ارزان بوده و بازار رقابتی محدود باشد؛ ضمن این‌که مالیات پایین و درآمد ارزی نیز سبب محبوبیت این کشور در میان سرمایه‌گذاران شده است. از دیگر مزیت‌های قبرس شمالی برای سرمایه‌گذاران، خرید و فروش ملک و خانه با یکی از معتبرترین واحدهای پولی با ارزش دنیا، یعنی پوند انگلستان است.

اقامت قبرس شمالی به جهت هزینه‌های پایین زندگی، قیمت‌های مناسب و قوانین مالی نسبتا آسان، از امنیت اقتصادی بسیار بالایی برای زندگی برخوردار است.

دریافت اقامت قبرس شمالی با مجموعه آسمان قبرس

مجموعه آسمان قبرس به عنوان یک مجموعه متخصص و حرفه‌ای، مشتریان خود را در مسیر دریافت اقامت قبرس شمالی و انتخاب بهترین روش همراهی می‌کند. در واقع تیم کارشناسان آسمان قبرس با ارائه خدماتی ویژه و استثنایی، مشتریان خود را در انتخاب بهترین و درست‌ترین روش که منطبق بر نیازها و انتظارات آن‌ها باشد، راهنمایی می‌کنند.

خدمات مجموعه آسمان قبرس به دریافت اقامت قبرس شمالی محدود نمی‌شود؛ از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به خرید خانه در قبرس، تحصیل، دریافت پاسپورت، کار، برگزاری انواع سمینار و نمایشگاه و حتی برگزاری جشن ازدواج و ماه عسل در قبرس اشاره کرد.

مرتبط با : آسمان قبرس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز