اقامت در هتل مارینا کیش با سه کلیک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شنا کردن و تفریحات آبی از جمله سرگرمی‌های مورد علاقه بسیاری از مردم است. جزیره کیش یکی از بهترین مکان‌ها برای تولید کمی آدرنالین و هیجان در تعطیلات است. هتل مارینا کیش با در اختیار داشتن یک ساحل اختصاصی هر آن‌چه را که به دنبال آن هستید، به شما عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل مارینا کیش در واقع یک پارک هتل با سبک معماری کلاسیک و چند هکتار فضای سبز است که در مجاورت ساحل اختصاصی خود قرار دارد. رزرو بلیط تمامی تفریحات و ورزش‌های آبی در لابی هتل به سادگی امکان‌پذیر است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مارینا کیش

دبل پارک، تویین پارک، تویین دریا، دبل دریا، جونیور سوئیت دوخواب و یک خواب از جمله واحدهای اقامتی این هتل است. جونیور سوئیت دو خواب با 64 متر فضا برای ظرفیت چهار نفر، طراحی شده است. امکان افزودن سرویس اضافه در هر اتاق یا سوئیت وجود دارد. چشم انداز این سوئیت رو به فضای پارک یا دریا قرار دارد. سوئیت رویال با متراژ 148 و ظرفیت شش نفر برای یک سفر دسته جمعی گزینه مناسبی است. صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، بالش طبی، آشپزخانه بخش اندکی از امکانات این هتل پنج ستاره است.

راز آسمان پایتخت

رستوران لوتوس و کافه‌های جذاب مارینا

هتل مارینا با منوی گوناگون خود انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در وعده صبحانه و نهار برای مهمانان به صورت رایگان طبخ و سرو می‌کند. منوی رستوران به صورت روزانه تغییر می‌کند و مسافران از این تنوع در طول سفر خود بهره می‌برند. کافی شاپ هتل علاوه‌بر طبقه اول و دوم در فضای پارک نیز وجود دارد.

مسافران می‌توانند غذا یا نوشیدنی خود را در این فضای فرح بخش صرف کنند. کافه‌های ساحلی هتل مارینا کیش از کیفیت خدمات و منوی متنوعی برخوردار است. در کافه رد مارین، انواع فست فود ساحلی طبخ می‌شود. کافه گرین مارین همان‌طور که از نامش پیداست به سرو غذای سالم توجه دارد. انواع سالاد، سبزیجات تازه و عرقیجات در این کافه به مهمانان ارائه می‌شود. کافی شاپ بلو مارین، انتخاب مناسبی جهت استراحت، بعد از یک تفریح آبی پرهیجان است.

خدمات و امکانات مارینا

این هتل از افراد متخصص جهت انواع ماساژ، اسپا و لیفت صورت بهره می‌گیرد. ماساژ شیر و عسل و ماساژ سنگ داغ از جمله آن است. در فضای اسپا به حواس طبیعی و پنج‌گانه انسان، توصیه برای رژیم غذایی، موزیک‌های متناسب و ارائه خدمات طبق استاندارد جهانی توجه می‌شود. امکان اجاره خودرو، استفاده از سالن بدنسازی، فضای تنیس، دوچرخه سواری، سونا و استخر در هتل وجود دارد. ساحل اختصاصی مارینا پارک هتل کیش به آموزش کایت بردینگ زیر نظر مربیان مجرب می‌پردازد. بخشی از این ساحل به تفریحات دریایی نظیر غواصی، پاراسل و تیوب سواری اختصاص دارد. این ساحل مرکز سوختگیری، سرویس و تعمیرات انواع قایق‌ها نیز هست.

قوانین هتل

استعمال دخانیات در اتاق‌ها و فضای داخلی هتل مارینا ممنوعیت دارد. کنسل کردن واحد اقامتی تا 72 ساعت قبل از وورد مسافر بلامانع و تا پیش از 48 ساعت مشمول پرداخت هزینه یک شب اقامت به عنوان جریمه می‌شود. لازم به ذکر است که در صورت لغو اقامت در هتل در کمتر از 48 ساعت تمامی هزینه اقامت دریافت می‌شود.

مجموعه سه کلیک

یافتن یک هتل متناسب با بودجه و نیازهای افراد چه در سفرهای داخلی و چه در سفرهای خارجی دغدغه مسافران بسیاری است. مجموعه سه کلیک با فیلترهای مورد نظر جست‌وجو و رزرو هتل را برای کاربران تسهیل کرده است.

در صورت رزرو هتل مارینا کیش، کارشناسان مجموعه سه کلیک خود را موظف به ارائه پشتیبانی 24 ساعته برای گردشگران، تا زمان اقامت در هتل می‌داند. شرایط استرداد در سامانه سه کلیک به طور کامل شرح داده شده است.

در وبسایت سه کلیک می‌توان با انواع جاذبه‌های گردشگری شهر مقصد آشنایی پیدا کرد. سامانه سه کلیک به معرفی بخشی از تفریحات دریایی با کمترین قیمت در کیش می‌پردازد. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاوه‌بر وبسایت به صفحه اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین و کانال تلگرام سه کلیک مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سه کلیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز