افزایش قیمت سرویس پیامکی بانک‌ها ؛ از 12 به 15 هزار تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توافق بین بانک‌ها هزینه سرویس پیامکی که در سال گذشته 12 هزار تومان بود با 25 درصد افزایش به 15 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، ارسال پیامک بانکی برای اطلاع یافتن از وضعیت حساب از جمله واریزها، برداشت‌ها، ورود به اینترنت بانک و … یکی از خدماتی است که بانک‌ها بابت آن کارمزد می‌گیرند. این کارمزد که در ابتدا 10 هزار تومان بود در سال گذشته به 12 هزار تومان و با توافق میان بانک‌ها در سال جاری به 15 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

افزایش قیمت از شنبه

بنابر شنیده‌های جدید، هزینه ارسال پیامک از هفته آینده از حساب‌ها کسر خواهد شد و در صورتی که مشتری موجوی کافی نداشته باشد، به معنی انصراف وی از دریافت این خدمت بانکی است.

افزایش هزینه دریافتی مخابرات از بانک‌ها

جمشیدی دبیر کانون بانک‌های خصوصی در این رابطه گفت: واقعیت این است این رقم براساس افزایش هزینه دریافتی شرکت مخابرات از بانک‌ها افزایش یافته است.

متوسط هزینه هر کارت بانکی؛ 20 هزار تومان

دبیر کانون بانک‌های خصوصی با اشاره به آخرین بررسی که در رابطه با پیامک‌های ارسالی و هزینه آن در سال گذشته صورت گرفته است، افزود: این در حالی است که مشخص شد هزینه ارسال پیامک هر کارت بانکی به طور متوسط ۲۰ هزار تومان است که البته برای برخی کاربران کمتر و برای برخی از جمله کسبه بسیار بیشتر است. از این رو طی توافق بین بانک‌ها، قرار شد تا هزینه ارسال پیامک به مشتریان تا حدودی افزایش یابد که توافق بر ۱۵ هزار تومان بود.

راز آسمان پایتخت

دریافت در قالب یک یا دو نوبت

به گفته وی، این ۱۵ هزار تومان را بانک‌ها به صورت یکجا و یا برخی در قالب دو مبلغ ۷۵۰۰ تومان به صورت شش ماه از حساب مشتری کسر خواهند کرد.

پایان پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز