اطلاعات مفید برای خرید بلیط چین

خرید بلیط چین-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چین دارای طبیعت زیبا و پتانسیل گردشگری بالایی بوده و ارتباط تجاری گسترده‌ای با ایران هم دارد؛ به همین دلیل همواره پروازهایی از ایران به این کشور انجام می‌شود. در صورتی که شخصی برای تماشای آثار طبیعی و تاریخی چین یا انجام امور بازرگانی، قصد سفر به این کشور داشته باشد، ابتدا باید بلیط پرواز خود را تهیه کند. قیمت بلیط چین نیز با توجه به شهر مورد نظر در این کشور، ساعت پرواز، میزان بار و سایر موارد متفاوت است.

به گزارش کاماپرس، چین در شرقی‌ترین نقطه کره زمین قرار گرفته و جزو مهم‌ترین کشورهای آسیا است. این کشور به لحاظ تجاری و تاریخی مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. بعد از مطرح شدن مسئله تحریم، ایرانیان بیشترین رابطه تجاری و بازرگانی را با کشور چین برقرار کردند و به همین دلیل، گذشته از گردشگری و توریستی، مردم ایران به منظور بازرگانی و تجارت، به این کشور زیاد مسافرت می‌­کنند. بیشتر پروازهای ایران به سمت چین از مبدا تهران و فرودگاه امام خمینی انجام می­‌شود. فاصله تهران تا چین تقریبا 5600 کیلومتر است و با توجه به این مسافت طولانی نباید انتظار قیمت پایین برای بلیط چین داشت.

در این گزارش مهمترین موارد برای خرید بلیط چین بررسی شده است.

خرید بلیط چین-کاماپرس

نکات مهم قبل از تهیه بلیط چین

قبل از تهیه بلیط چین باید ویزای این کشور را دریافت کرد. در صورت کامل بودن مدارک متقاضی، ویزا در کمتر از 10 روز صادر خواهد شد. مبلغ ویزا برای هر فرد 120 دلار بوده و در صورتی که فردی تقاضای ویزای فوری داشته باشد، باید 30 دلار بیشتر پرداخت کند تا مراحل صدور این مدرک برای وی در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی شود.

راز آسمان پایتخت

افراد ابتدا باید هدف خود را از سفر به چین مشخص کنند. در صورتی که سفر به این کشور برای مقاصد بازرگانی باشد، بهتر است بلیط آن از شرکت هواپیمایی مناسب خریداری شود. در غیر این صورت، اگر برای تفریح به چین سفر می­‌کنید، رزرو بلیط‌های چارتری و لحظه آخری مناسب‌­تر است.

پروازهای محبوب تهران به چین به مقصد شهرهای پکن، شانگهای و گوانگژو انجام می­‌شود و افرادی که قصد سفر به یکی از این شهرها دارند، حتما باید برنامه و میزان رزرواسیون را بررسی کنند.

در صورتی که امکان تعیین زمان برای سفر به چین دارید، بهتر است سفر خود را در پاییز یا بهار انجام دهید. تمامی قسمت‌های کشور چین در این دو فصل آب و هوای معتدل و ملایمی دارند.

در صورت مشخص بودن تاریخ برگشت، حتما بلیط رفت و برگشت رزرو کنید تا در هزینه‌ها صرفه­جویی شود، زیرا هزینه تهیه بلیط یک طرفه به مراتب بیشتر از رفت و برگشت خواهد بود.

بلیط هواپیما چین-کاماپرس

برنامه بلیط پرواز به چین در «قاره پیما»

در صورتی که قصد سفر به چین دارید، امکان رزرو بلیط هواپیما از آژانس قاره پیما فراهم است. این مجموعه، بهترین بلیط چین با قیمت مناسب را در اختیار متقاضیان می‌گذارد. بلیط بدون توقف این مجموعه برای مقاصد پکن، شانگهای، گوانگژو و اورومچی بوده و در صورتی که فردی خواهان سفر به دیگر شهرهای چین باشد، امکان تهیه بلیط با یک یا دو توقف در برنامه پروازی را خواهد داشت.

پروازهای ایران به چین در وبسایت قاره پیما به آدرس /www.gharepeyma.com  به شرح زیر است:

  • ایران ایر؛ پرواز مستقیم از تهران به پکن
  • ماهان؛ پرواز مستقیم از تهران به مقاصد پکن، شانگهای و گوانگژو
  • ساترین؛ پرواز مستقیم از تهران به پکن و اورومچی و پرواز از تهران به سایر شهرهای چین با یک توقف
  • ایر آسیا؛ پرواز از تهران به چین با یک توقف در کوالالامپور یا بانکوک
  • الاتحاد؛ پرواز از تهران به چین با یک توقف در ابوظبی
  • امارات؛ پرواز از مشهد و تهران به چین با یک توقف در دبی
  • ترکیش؛ پرواز از تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و اهواز به چین با یک توقف در استانبول
  • قطری؛ پرواز از تهران، مشهد و شیراز به چین با یک توقف در دوحه
  • آزال آذربایجان؛ پرواز از تهران به چین با یک توقف در باکو
  • ایرفلوت؛ پرواز از تهران به چین با یک توقف در مسکو

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره بلیط چین هستید، می‌توانید از طریق شماره تلفن 91028292-021 با کارشناسان قاره پیما در تماس باشید. همچنین امکان مراجعه حضوری به آژانس قاره پیما نیز وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز