اطلاعات معتبر پزشکی را از کجا بگیریم؟ + راهنمای خرید اکانت uptodate

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند، اینترنت به‌عنوان یک منبع اطلاعاتی و ابزاری برای جستجو، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. بسیاری از مردم بیشتر اطلاعات خود در حوزه‌های مختلف از جمله اطلاعات و توصیه‌های پزشکی را از اینترنت می‌گیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بهداشت و سلامت اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دسترسی گسترده افراد به ارسال مطلب در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی گوناگون، اعتبار اطلاعات موجود در این فضا را زیر سوال برده است. با وجود این، اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های معتبر گوناگونی هستند که اطلاعات صحیح و قابل اطمینان در حوزه‌های گوناگون منتشر می‌کنند. یکی از این نرم‌افزارهای معتبر، آپتودیت است که به‌عنوان جامع‌ترین و مستدل‌ترین نرم افزار تحت وب در حوزه پزشکی و دارویی فعالیت می‌کند. کاماپرس در ادامه به معرفی این نرم‌افزار و نحوه خرید اکانت uptodate می‌پردازد.

آپتودیت (Uptodate) چیست؟

آپتودیت یک نرم‌افزار تحت وب است که به‌عنوان یک بانک اطلاعاتی، اطلاعات مفصل و کاملی را در حوزه پزشکی، دارویی و درمان بیماران ارائه می‌کند. به‌طوری که در حال حاضر نزدیک به دو میلیون پزشک در سراسر جهان از آپتودیت به‌عنوان منبعی قابل اعتماد برای کسب اطلاعات و حتی راه‌حل‌های درمانی خود استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار با کمک تجربه بیش از 5 هزار پزشک متخصص در سراسر دنیا و همچنین با بهره‌مندی از بیش از 450 مجله تخصصی معتبر در حوزه پزشکی، نزدیک به 8800 موضوع مختلف در حوزه پزشکی را پوشش داده و اطلاعات جامع و کاملی را برای پزشکان و حتی افراد عادی ارائه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

آپتودیت، تحولی در حوزه پزشکی و دارویی

درحال حاضر، وبسایت آپتودیت به‌عنوان یک منبع اطلاعاتی معتبر، اعتماد بسیاری از پزشکان، داروسازان و فعالین در حوزه بهداشت و درمان در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. این افراد با استفاده از خدمات آپتودیت می‌توانند با اطمینان خاطر از اطلاعات موجود در این وبسایت برای تحقیقات و پژوهش‌های درمانی خود استفاده کنند. درواقع پزشکان و کادر درمان در سراسر دنیا به‌راحتی و با خرید اکانت uptodate می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان، به جدیدترین اطلاعات در این حوزه دست پیدا کنند.

ضمن این‌که، اطلاعات موجود در دیتابیس وبسایت UpTodate مطابق با آخرین شواهد بالینی بوده و به‌شکل مداوم و مرتب براساس اطلاعات روز و جدیدترین یافته‌ها به‌روزرسانی می‌شود.

مزایای استفاده از آپتودیت

از جمله تاثیرات مهم وبسایت آپتودیت براساس آمارها و نظرسنجی‌ها می‌توان به کاهش زمان بستری بیمار، افزایش رضایت بیماران، کاهش مرگ و میر ناشی از خطاهای پزشکی، افزایش راندمان و بهره‌وری فعالیت‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بهبود روند مراقبت از بیماران و غیره اشاره کرد.

آپتودیت در چه حوزه‌هایی فعالیت می‌کند؟

وبسایت آپتودیت در حال حاضر حدود 8800 موضوع مختلف در زمینه پزشکی و دارویی را پوشش می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به حوزه زنان و زایمان و بهداشت زنان، اطفال  کلیه و مجاری ادراری، غدد درون ریز، اعصاب، قلب و عروق، خون شناسی، سرطان، بیماری‌های عفونی، ریه، حساسیت‌ها و ایمنی شناسی، روماتولوژی، طب خانواده و اورژانس، مراقبت‌های اولیه بزرگسالان، گوارش و کبد و غیره اشاره کرد.

چطور از آپتودیت استفاده کنیم؟

برای استفاده از نرم افزار آپتودیت، ابتدا باید اقدام به خرید اکانت uptodate کرده و در این وبسایت ثبت‌نام کنید. پس از ثبت و فعال‌سازی اکانت uptodate باید نرم افزار آپتودیت متناسب با سیستم عامل دستگاه خود را دانلود کرده و نصب کنید. پس از نصب برنامه و دریافت دیتا مطابق با فایل نرم‌افزار، می‌توانید از این برنامه به دو شکل آنلاین و آفلاین استفاده کنید.

خرید اکانت آپتودیت از iuptodate

برای استفاده از وبسایت آپتودیت در ایران، ابتدا باید اکانت uptodate را از یک مجموعه یا وبسایت معتبر خریداری کنید.

وبسایت iuptodate به‌عنوان یک مجموعه معتبر و با سابقه، نزدیک به 5 سال است که در زمینه فروش اکانت uptodate  و دانلود این نرم‌افزار فعالیت می‌کند. با انتخاب این مجموعه، می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان و همچنین بدون نیاز به پرداخت دلاری هزینه، اکانت آپتودیت مناسب با دستگاه خود را خریداری کنید. ضمن این‌که با خرید اکانت uptodate از این مجموعه، می‌توانید از خدمات پشتیبانی شبانه روزی و 24 ساعته نیز بهره‌مند شوید.

پس از خرید نرم افزار آپتودیت، روش کامل نصب به‌علاوه سریال فعال‌سازی به ایمیل شما ارسال شده و نرم افزار خریداری شده پس از نصب، به‌شکل نامحدود و بدون تاریخ انقضا یا همان اکسپایر خواهد بود و content آن را می‌توان به‌صورت ماهیانه و رایگان دانلود کرد. همپنین به‌همراه این نرم افزار، مجموعه ۷ دیکشنری مدیکال و عمومی، داروهای ژنریک فارسی، مدیکال ابرویشن و دیکشنری دورلند را نیز می‌توان رایگان دانلود کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : iuptodate
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز