اشکان خطیبی کجاست؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گزارش کاماپرس، بهمن بابازاده که سال 1401 را با پوشش بدحالی و بستری شدن فرزاد فرزین آغاز کرد، طی دو ماه گذشته اخباری از اشکان خطیبی، نوازنده و خواننده که در عرصه سینما و تئاتر هم شهرت دارد، منتشر کرده است. به روایت این خبرنگار، خطیبی پس از اینکه در ابتدای پاییز امسال احضار، بازجویی و تفهیم اتهام شده، دست از کار کشیده است. بابازاده از خطیبی نقل کرد که فشارها بر وی به حدی بوده که حتی سکته هم کرده است.

با این حال طی هفته‌های اخیر از اشکان خطیبی خبری نبود؛ تااینکه ساعتی پیش بابازاده در توییتر از مهاجرت وی به اسپانیا پرده برداشت و اعلام کرد اشکان خطیبی به صورت غیرقانونی از مرز خارج شده و ابتدا به ترکیه و از آنجا به اسپانیا رفته است.

اشکان خطیبی در سال 1383 در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی بازی کرد. از آن زمان تاکنون وی در فیلیم‌ها و سریال‌های متعددی حضور داشته و مورد توجه علاقمندان سینما قرار گرفته است. سریال‌های در مسیر زاینده‌رود، همسفر، دوران سرکشی، تکیه بر باد، بچه‌های نسبتا بد از جمله فعالیت‌های تلویزیونی اشکان خطیبی است. یکی از آخرین فعالیت‌های هنری او که مورد استقبال قرار گرفت، بازی در سریال خاتون با کارگردانی تینا پاکروان بود.

راز آسمان پایتخت

او در اواسط دهه نود با آناهیتا درگاهی که یک چهره هنری بود، ازدواج کرد.

انتهای پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز