استراتژی سامسونگ در برابر تغییرات اقلیمی

تغییرات اقلیمی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سامسونگ برای پیوستن به تلاش‌های جهانی برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی، به‌تازگی استراتژی جدید زیست‌محیطی خود را اعلام کرد. این استراتژی شامل تعهداتی برای دستیابی به انتشار کربن صفر و برنامه‌هایی برای استفاده بیشتر از انرژی‌های تجدیدپذیر، و همچنین سرمایه‌گذاری و تحقیق در فناوری‌های جدید برای توسعه محصولات با انرژی کارآمد، افزایش استفاده مجدد از آب و توسعه فناوری جذب کربن می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در قلب تعهد جدید دستیابی به انتشار کربن صفر خالص برای همه فعالیت‌های در بخش تجربه‌ی دستگاه (Device eXperience) تا سال 2030 و در تمام فعالیت‌های جهانی، از جمله بخش راهکارهای دستگاه (Device Solutions) تا سال 2050 است. بخش DX شامل مشاغل الکترونیکی مصرفی شرکت، از جمله تجربه‌ی موبایل، Visual Display، لوازم‌خانگی دیجیتال، شبکه‌ها و تجهیزات بهداشتی و پزشکی می‌شود، درحالی‌که بخش DS شامل کسب‌وکارهای حافظه، System LSI و ریخته‌گری است.

سامسونگ همچنین به RE100 پیوسته است، یک ابتکار جهانی که به دنبال انرژی‌های تجدیدپذیر 100 درصد است. به‌عنوان بخشی از این تعهد، این شرکت قصد دارد نیازهای برق تمام بازارهای بین‌المللی خارج از کره را که در آن فعالیت می‌کند، با انرژی‌های تجدیدپذیر طی پنج سال برآورده کند.

طرح جدید مبتنی بر تلاش‌های آب‌وهوایی فعلی سامسونگ است و دامنه‌ی برنامه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود را به طور قابل‌توجهی گسترش می‌دهد. طبق این استراتژی سامسونگ فناوری‌های جدید را توسعه خواهد داد و شیوه‌های پایدار بیشتری را برای ایجاد آینده‌ای روشن‌تر برای همه اجرا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

کاربران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به اینفوگرافیک ذیل یا وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه نمایند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز