استخراج بیت کوین برای پشتیبانی از یک رمز ارز+ قیمت روز تتر

تترلند-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

علی‌رغم عقب‌نشینی استخراج‌کنندگان بیت کوین در یک سال اخیر، صادرکنندگان استیبل کوین مشهور، یعنی تتر یا همان USDT از شروع پروژه استخراج بیت کوین برای پشتیبانی از ارز دیجیتالی خود خبر داده‌­اند.

به گزارش کاماپرس، صادرکنندگان تتر، پیش‌تر نیز مقادیر زیادی بیت کوین استخراج کرده بودند؛ با این حال، این نخستین باری است که ناشر این استیبل کوین به صورت رسمی از سرمایه‌گذاری در پروژه استخراج بیت کوین پایدار در اروگوئه خبر داده است. قیمت روز تتر به‌عنوان یکی از استیبل کوین‌های محبوب بازار، همواره متناسب با نوسانات قیمت دلار تغییر می‌کند.

این گزارش به بررسی دلایل خرید تتر، قیمت روز تتر و آخرین اخبار مربوط به آن ‌پرداخته است.

قیمت خرید و فروش تتر

تتر با نماد اختصاری USDT، یک استیبل کوین یا رمزارز با قیمت ثابت بوده که ارزش آن برابر با یکی از ارزهای ارزشمند فیات جهانی، یعنی دلار آمریکا است. قیمت هر تتر با یک دلار آمریکا برابر است و قیمت روز تتر همواره با قیمت روز دلار محاسبه می‌شود. خرید تتر برای افرادی که به‌دنبال کاهش ریسک نوسانات قیمتی در بازار کریپتوکارنسی هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

خرید و فروش تتر از بازارها و راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ با این حال خرید از صرافی‌های معتبر داخلی، یکی از روش‌های امن و مطمئن محسوب می‌شود. قیمت روز تتر با احتساب نرخ دلار در ایران، حدود 50 هزار و 443 تومان است. رمز ارز تتر با ارزش بازاری 82 میلیارد دلار، در رتبه سوم بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز تتر-کاماپرس

ماجرای استخراج بیت کوین برای پشتیبانی از تتر

ناشر رمز ارز تتر در آخرین اخبار، از برنامه‌های این شرکت برای سرمایه‌گذاری در «عملیات استخراج بیت کوین پایدار» در کشور اروگوئه رونمایی کرده است. به اعتقاد ناشران تتر، کشور اروگوئه به‌واسطه تولید بیش از 98 درصد برق خود از منابع تجدیدپذیر، فرصت مناسبی برای اتخاذ رویکردی سبز در استخراج بیت کوین است؛ چرا که بیت کوین در آینده نه چندان دور، به‌صورت قابل توجهی کمیاب و نادر خواهد شد.

بنا بر سخنان پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای استخدام کارشناسان انرژی برای پیشبرد جاه‌طلبی‌های خود در استخراج بیت کوین است. این شرکت همچنین اعلام کرده که قرار است تا 15 درصد سود عملیاتی خالص ماهانه تتر را برای ساخت انبار بیت کوین به‌­کار گیرد؛ چرا که این عملیات موجب تقویت و تنوع بخشیدن به ذخایر تتر شده و جمع‌آوری تتر به محافظت هرچه بیشتر از استیبل کوین تتر کمک خواهد کرد.

خرید تتر با “اکس نوین”

شرکت سهامی خاص داد و ستد فناوران پارس نوین (اکس نوین)، فعالیت خود را با طراحی دو پلتفرم تمام اتوماتیک برای معامله رمز ارزها آغاز کرد. این مجموعه ضمن برخورداری از بیش از 30 پرسنل متخصص در بخش پشتیبانی و توسعه فنی و زیرساختی وبسایت و اپلیکیشن، خدمات ویژه‌ای به کاربران ارائه می‌دهد.

اکس نوین در حال حاضر، خرید و فروش رمز ارز تتر روی پنج شبکه اصلی را پشتیبانی می‌کند. از خدمات ویژه این مجموعه می‌توان به پشتیبانی و احراز هویت 24 ساعته، خرید و فروش سریع و آسان در اپلیکیشن، پشتیبانی بیش از 1500 ارز دیجیتال، امنیت بالا، قیمت مناسب و کارمزد منصفانه اشاره کرد.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید تتر می­‌توانند به وبسایت https://exnovin.net/buy-and-sell/usdt مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز