از کجا فیلتر خودرو اصل و باکیفیت بخریم؟

بهران فیلتر-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فیلتر خودرو یک قطعه ضروری و مهم برای بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید قطعات خودرو است. از این رو خرید فیلتر اصل و باکیفیت یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان خودرو است. فیلترهای ضروری در خودروهای سبک و سنگین، شامل چهار دسته فیلتر هواکش، فیلتر روغن، فیلتر کابین و فیلتر سوخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، خرید فیلتر بی‌کیفیت و تقلبی علاوه بر عملکرد نامناسب، ممکن است موجب ورود آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری به قطعات خودرو شده و عملکرد خودرو را نیز تحت تاثیر قرار دهد. در حال حاضر برندهای مطرح و معتبری، انواع فیلتر خودرو را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می‌کنند. فیلتر شور ، یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید فیلتر است که خدمات اختصاصی و طیف گسترده‌ای از فیلترها و خدمات پس از فروش را با کیفیت عالی به مشتریان خود ارائه می‌کند. کاماپرس در ادامه معرفی فیلتر شور و مرکز خرید آن می‌پردازد.

با فیلتر شور و محصولات آن آَشنا شوید

شرکت تولیدی فیلتر شور، نخستین بار در سال 1999 در ایالات متحده آمریکا فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت به‌تدریج به گسترش ارائه محصولات خود، و تولید انواع فیلتر در دسته‌بندی‌های گوناگون پرداخت تا تمامی نیازهای مشتریان خود را برطرف سازد. تمامی محصولات تولیدی این شرکت با بهترین کیفیت و مطابق با استاندارد مدیریت کیفیت IATF 16949 تولید می‌شوند.

فیلتر شور محصولات متنوع و گسترده‌ای را تولید می‌کند که شامل فیلترهای هوا، فیلترهای کابین، فیلترهای روغن، فیلترهای سوخت، فیلترهای هیدرولیک، فیلترهای خنک کننده، فیلترهای جداکننده آب، هوا، روغن و غیره است. ویژگی‌های برخی از محصولات فیلتر شور در ادامه معرفی شده است.

فیلتر هواکش شور چه ویژگی‌هایی دارد؟

فیلتر هواکش شور وظیفه تصفیه هوای آلوده ورودی به موتور را برعهده دارد. فیلتر هوای شور ریزترین آلاینده‌ها را از بین برده و ورود هوای تمیز و بدون آلودگی به محفظه احتراق را تضمین می‌کند. این فیلتر علاوه بر افزایش عمر مفید خودرو، تاثیر قابل توجهی بر کاهش مصرف سوخت نیز دارد.

راز آسمان پایتخت

مزیت‌های فیلتر روغن و فیلتر سوخت شور

فیلتر روغن شور با حذف کوچک‌ترین آلاینده‌های موجود در روغن موتور، جریان روغن و فشار مورد نیاز موتور خودرو را تامین می‌کند. فیلتر روغن شور همچنین با خنک‌کاری قطعات داخلی و روانکاری اجزاء موتور، موجب کاهش اصطکاک شده و از ورود انواع آسیب به قطعات جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های فیلتر روغن شور شامل قابلیت جداسازی بالا، قابلیت تحمل فشار بالای محفظه فیلتر، آب‌بندی بیرونی محکم و حرفه‌ای و  استاندارد بالای سوپاپ اطمینان است.

فیلتر سوخت شور نیز وظیفه از بین بردن رطوبت و آلودگی‌های ورودی به سیستم سوخت‌رسانی خودرو را بر عهده داشته و از سیستم پاشش سوخت یا همان انژکتور محافظت می‌کند.

انواع آلودگی را با فیلتر کابین شور از بین ببرید

فیلتر کابین شور از نوع رسانه ضد ویروس بوده و با جلوگیری از ورود انواع آلاینده، ویروس‌ها، باکتری‌ها، آلرژن‌ها و قارچ‌ها موجب حفظ سلامت سرنشینان خودرو می‌شود. فیلتر کابین شور همچنین از سیستم AC به نحو موثری محافظت کرده و مجرای هوا را را تمیز و بدون بو نگه می‌دارد.

فیلترهای خودرو شور را از کجا تهیه کنیم؟

در حال حاضر، فیلتر شور، محصولات خود را به کشورهای متعددی در دنیا صادره کرده و در بسیاری از این کشورها دارای نمایندگی فعال است. برای خرید انواع فیلتر شور در ایران، برای اطمینان از کیفیت و اصل بودن کالا، بهتر است به سراغ نمایندگی معتبر و مطرح بروید.

لیست کد فنی فیلتر شور برای برخی از محصولات این شرکت در ادامه معرفی شده است؛

نوع فیلتر کد فنی
فيلتر هواكش ولوو HL200 SFA 0022SET
فيلتر هواکش ایسوزو SFA 2294
فيلتر هواکش بیرونی کلارک SFA 5436P
فيلتر روغن آکسور SFO 0110E
فيلتر روغن تراکتور SFO 0682
فيلتر روغن اسکانیا SFO 3895E
فيلتر کابین بنز E250 SFC30218
فیلتر هوای کابین CUK3360 SFC00089C
فيلتر اتاق پرادو 4 سيلندر SFC35667C
فیلتر گازوئیل ولوو 20879812 SFR9812FW
فيلتر آبگير گازويل WK1150/2 SFR4302FW
فيلتر آبگير گازويل هيوندا 757 SFR9616FW

انتهای پیام

مرتبط با : بهران فیلتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز