از ثبت تا فروش سریع آگهی های ملکی با ۲نبش!

2نبش-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

۲نبش، با نام فناوران پیشتاز مسکن فردا یک شرکت سهامی خاص با مسئولیت محدود است که از طریق نرم افزار تحت وب(وب سایت) خود، بستر کسب درآمد برای مشاورین و مالکین املاک را با امکان ثبت آگهی و فروش  فایل های ملکی به خریداران ملک فراهم می‌کند. شاید بگویید روش کار آن به چه صورت است؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با روش کار ۲نبش آشنا کنیم.

2نبش-کاماپرس

وبسایت ۲نبش با آدرس www.2nabsh.com در دسترس است. این سایت به صورت کاملا تخصصی(نیچ) در حوزه ثبت آگهی های ملکی، برندینگ و مدیریت دفاتر املاک با شعارِ «راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن» کار خود را از اسفندماه 1390 با هدف توسعه و بهبود خدمات به کلیه دفاتر املاک در سراسر کشور آغاز کرده و اکنون در تهران، پردیس، مشهد و مناطق شمالی کشور و شیراز، به عنوان قطب اصلی جهت ثبت و فروش آگهی های ملکی شناخته می‌شود.

ثبت ملک در وبسایت ۲نبش برای مالکین رایگان است، اما مشاورین املاک پس از ثبت نام برای دریافت خدمات و امکانات تخصصی بیشتر بایستی اشتراک ماهانه یا سالیانه تهیه کنند تا علاوه بر دسترسی های پیشرفته نسبت به پنل معمولی، بتوانند روی برندینگ دفاتر املاک مجازی خود قوی تر عمل کنند و در محیط آنلاین بیشتر شناخته شوند. جدول زیر نمایانگر امکاناتی است که بعد از خرید اشتراک برای مدیران و مشاورین املاک در پنل کاربری ایشان فعال میشود.

2نبش-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

در واقع میلیون‌ها کاربر آگهی ها و مطالب موجود در وبسایت ۲نبش را به آسانی در جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی مشاهده می کنند و در صورت تمایل جهت استعلام آگهی و دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس خواهند گرفت. جهت ثبت آگهی ملکی خود وارد وبسایت ۲نبش شوید و روی دکمه ثبت آگهی کلیک کنید، به راحتی مراحل را پیش ببرید و آگهی ملکی خود را به صورت رایگان بارگذاری کنید.

مهم ترین خدمات پلتفرم مدیریت املاک و آگهی ۲نبش

  • برندینگ و شناخته‌شدن دفتر املاک در گوگل
  • صفحه و لینک اختصاصی برای هر دفتر املاک در بستر اینترنت
  • امکان ثبت آگهی همراه با عکس و ویدئو توسط مشاورین و انتشار لحظه‌ای آن
  • امکان بروزرسانی ملک برای نمایش مجدد در ابتدای لیست آگهی
  • دسترسی به آگهی های جدید ثبت شده توسط مالکین منطقه
  • ثبت درخواست و اطلاع‌رسانی هوشمند ملک‌های منطبق
  • ارائه گزارش عملکرد مشاورین و دفتر املاک به صورت نمودار
  • امکان دریافت تیک آبی برای تایید هویت دفتر املاک شما
  • امکان تعریف مشاور زیرمجموعه و تعیین دسترسی خاص برای هر مشاور
  • اطلاع‌رسانی سررسید آگهی‌های اجاره‌ یک سال گذشته
  • امکان ثبت یادداشت و استفاده از یادآور پیامکی

روش بازاریابی ۲نبش در مورد فروش آگهی های ملکی به چه صورت است؟

توجه شما را به توضیحات این قسمت جلب میکنیم :

روش کار به این صورت است که، بعد از ثبت نام در وبسایت ۲نبش به عنوان مدیر املاک، یک صفحه اختصاصی به عنوان دفتر املاک مجازی جهت معرفی مشاورین زیر مجموعه، فایل های ملکی ، آدرس و مشخصات دفتر و چند امکان ویژه دیگر برای شما ساخته می‌شود.

2نبش-کاماپرس

این صفحه اختصاصی یک پروفایل حرفه ای است که از ویژگی های بارز آن این است که در گوگل ثبت میشود و هرکس میتواند با جستجوی نام املاک شما در گوگل دفتر املاک مجازی شما را مشاهده کند. در واقع با این روش صاحب یک دفاتر املاک مجازی در گوگل میشوید و در کنار همکاران دیگر از بازار پرسود اینترنت به کمک ۲نبش به نحو احسن استفاده میکنید.

مثال : در گوگل سرچ کنید -> املاک ویلای من

2نبش-کاماپرس

۲نبش از طریق روش های به روز دیجیتال مارکتینگ در گوگل و سایر شبکه های اجتماعی و وبسایت های پربازدید مرتبط، مشتریانی که به دنبال پیدا کردن ملک برای خرید، فروش، رهن و اجاره هستند را به صورت مستقیم به فایل های ملکی مالکین و مشاورین املاک می‌رساند.

جایگاه ۲نبش در گوگل

به دلیل پتانسیل بالا و جایگاه مطلوب ۲نبش در گوگل، با هرگونه جستجو برای خرید و فروش ملک در شهرهای شمالی ایران، استان تهران، البرز و مشهد عمدتا ۲نبش بین سه جایگاه اول گوگل قرار دارد.

2نبش-کاماپرس

علاوه بر موارد بالا، دفاتر املاک در یک شهر یا محدوده خاص نیز نمایش داده میشوند که دفتر املاک شما هم میتواند در این لیست باشد و به راحتی دیده شود. لازم به ذکر است بدانید که ۲نبش در این قسمت هم از جایگاه مناسبی در گوگل برخوردار است. بگذارید با ذکر یک مثال توضیح دهیم :

فرض کنید به دنبال لیست اطلاعات مشاورین املاک شهر پردیس تهران هستید و یا به دنبال یک دفتر املاک در شهر پردیس می گردید تا چند سوال ملکی در مورد خرید و سرمایه گذاری ملک در این منطقه از او بپرسید. کافیه در گوگل سرچ کنید: دفاتر املاک پردیس

2نبش-کاماپرس

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید صفحه دفاتر املاک پردیس در وبسایت ۲نبش را در نتیجه جستجو و رتبه 1 برای کاربر به نمایش آورده است. که در نهایت وارد صفحه زیر میشود و میتواند به لیست مشاورین املاک موجود در شهر پردیس دسترسی پیدا کند و طبق خیابان دفاتر املاک موجود را جستجو کند.

2نبش-کاماپرس

چند آمار جذاب از ۲نبش

قطعا برای شما جالب است بدانید 2نبش به عنوان یک پلتفرم تخصصی انتشار آگهی های ملکی چه پتانسیلی دارد و چقدر میتواند در این امر مفید واقع شود! به همین دلیل توجه شما را به چند آمار مهم در ادامه جلب میکنیم:

همکاری با ۲نبش یعنی سود بی دردسر

2نبش-کاماپرس

به عنوان آخرین کلام:

آگهی های ملکی شما را دقیقا به افرادی نشان میدهیم که به دنبال خرید آن هستند ( جامعه هدف)، در واقع با ۲نبش خیالتان از ثبت آگهی و فروش آن راحت است، زیرا ما از لحظه اول ثبت آگهی تا فروش با پشتیبانی قوی و حرفه ای در کنارتان هستیم.

انتهای پیام

مرتبط با : 2نبش
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “از ثبت تا فروش سریع آگهی های ملکی با ۲نبش!

    • مدیر مارکتینگ 2نبش گفته:

      سلام
      شما میتونید بعد از وارد شدن به وبسایت 2nabsh.com ، روی دکمه ثبت آگهی رایگان کلیک کنید و مراحل ثبت آگهی رو انجام بدید. چنانچه به هر دلیلی موفق به ثبت آگهی نشدید، لطفا با شماره 02191015474 تماس بگیرید همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز