ارزان ‌ترین گوشی ‌های سامسونگ موجود در بازار / پاییز ۱۴۰۱

ارزان ‌ترین گوشی ‌های سامسونگ-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با شرایط اقتصادی حال حاضر و همچنین نیاز انسان امروزی به تلفن همراه و ارتباطات اینترنتی، انتخاب گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب، سخت‌تر شده است. بررسی ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ، پرفروش‌ترین برند حال حاضر بازار ایران و مقایسه آن‌ها، باعث سهولت بیشتر این روند می‌شود.

کاماپرس در ادامه ارزان‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ موجود در بازار را معرفی می‌کند؛

گوشی سامسونگ مدل A03 Core

این گوشی اقتصادی که مدل ارزان‌تر A03 است، با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۲ گیگی در دسترس خریداران قرار گرفته است. گلکسی A03 Core از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و از تراشه ۸ هسته‌ای Unisoc استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی A03 Core از نوع PLS TFT بوده و از نسل چهارم شبکه تلفن همراه، یعنی 4G نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی این گوشی دارای لنز ۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، می‌تواند به‌خوبی با سیستم‌عامل شخصی‌سازی‌شده اندروید ۱۱ برای گوشی‌های پایین‌رده، تمام روز دوام بیاورد. گلکسی A03 Core با ۱۸ ماه گارانتی شرکتی و قیمت حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، در دسترس خریداران است.

گوشی سامسونگ مدل A03 Core-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل A03

گلکسی A03 دارای سه مدل با ظرفیت حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بوده که مدل ۳۲ گیگی از ۳ گیگابایت رم و باقی آن‌ها از ۴ گیگابایت رم برخوردار هستند. این گوشی که دومین گوشی ارزان‌قیمت اعلام‌شده وب‌سایت سین شاپ است، از دو سیم‌کارت 4G و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. A03 دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بوده و نمایشگر ۶٫۵ اینچی آن از نوع PLS TFT LCD است. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ می‌تواند ساعت‌ها آن را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. این گوشی دارای ۲ ماژول دوربین ۴۸ و ۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. مخاطبان می‌توانند گلکسی A03 را در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز از قیمت حدود دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تهیه کنند.

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ مدل A03-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل A04s

سومین گوشی این لیست، گوشی جدید گلکسی A04s است که در شهریور ۱۴۰۱ معرفی شده است. این گوشی دو سیم‌کارته نیز با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم، از 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۶٫۵ PLC LCD این گوشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای آن می‌تواند از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های سه‌گانه این گوشی شامل لنزهای ۲، ۲ و ۵۰ مگاپیکسلی می‌شوند. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز تمام نشود. این گوشی در رنگ مشکی، با گارانتی ۱۸ماهه شرکتی و قیمت سه میلیون و ۹۰۰ هزارتومانی، در دسترس خریداران قرار دارد.

گوشی سامسونگ مدل A04s-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل A13

این گوشی که با توجه به گزارش‌های منتشر شده، از پرفروش‌ترین گوشی‌های حال حاضر است، با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی موجود است. از ویژگی‌های این میان‌رده خوش‌قیمت می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، سایز ۶٫۶ اینچی، رنگ‌بندی متنوع مشکی، سفید و آبی و شیار مجزا برای پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و جک ۳٫۵ میلی‌متری هندزفری اشاره کرد. اندروید ۱۲ با جدیدترین رابط کاربری شخصی‌سازی‌شده سامسونگ که برای گوشی‌های اقتصادی بهینه شده، وظیفه مدیریت سخت‌افزار این گوشی را بر عهده دارد. طبق بررسی‌ها، این گوشی با پردازنده Exynos 850 مناسب بازی‌های ویدئویی سنگین نیست. نمایشگر این گوشی از نوع PLS TFT LCD بوده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری سامسونگ A13 در ۲ ساعت و ۱۸ دقیقه با شارژر ۱۵ واتی که در جعبه موجود نیست و باید جدا تهیه شود، به‌صورت کامل شارژ می‌شود و نتایج شارژدهی خوبی را از خود نشان داده است. دوربین چهارگانه این گوشی، شامل لنزهای ۲، ۲، ۵ و ۵۹ مگاپیکسلی می‌شود. کاربران می‌توانند این گوشی را با قیمتی ۴ میلیون و ۲۰۰ تا ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خریداری کنند.

گوشی سامسونگ مدل A13-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل F22

این گوشی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۴ گیگابایتی در دسترس خریداران قرار گرفته است. گلکسی F22 از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و از تراشه ۸ هسته‌ای چینی استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی A03 Core از نوع Super AMOLED بوده و از نسل چهارم شبکه تلفن همراه، یعنی 4G نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی این گوشی دارای چهار لنز ۲، ۲، ۸ و ۴۸ مگاپیکسلی است. باتری لیتیوم پلیمری این گوشی با ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، می‌تواند به‌خوبی با سیستم‌عامل اندروید ۱۱، تمام روز دوام بیاورد. گلکسی F22 با ۱۸ ماه گارانتی شرکتی و قیمت حدود چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، در دسترس خریداران قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ مدل F22-کاماپرس

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز