ارزان ترین گوشی سامسونگ با دوربین 13 مگاپیکسلی رونمایی شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گلکسی A02 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های سامسونگ با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی رونمایی شد.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ از گوشی رونمایی کرده که با قیمت مناسبی که دارد، انتخاب خوبی برای کاربران عادی است. گلکسی A02 یا ۳ گیگا بایت رم و اندروید ۱۰ یک دوربین ۱۳ مگاپیسکلی هم دارد تا برای کسانی که دنبال گوشی ارزان ولی با کیفیت هستند، بهترین گزینه باشد. این گوشی با یک باتری پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کار می کند.

قیمت گوشی گلکسی A02 چقدر است؟

گوشی گلکسی A02s در ماه نوامبر با ۱۵۰ یورو قیمت به عنوان موبایل مقرون به صرفه معرفی شد، اما حالا گلکسی A02 از این گوشی ارزان تر است. گلکسی A02 قرار است با قیمت ۸۶ یورو یعنی معادل ۱۰۰ دلار به فروش برسد.

گلکسی A02 از نظر مشخصات فنی شبیه گلکسی A02s است ولی یک دوربین کمتر دارد و چیپست آن مدیاتک MT6739W است. گلکسی A02 با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2 به بازار می‌آید.

راز آسمان پایتخت

این گوشی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و حتی می توان این فضا را با کمک کارت حافظه ارتقا داد. گلکسی A02 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD دارد که دارای ناچی قطره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. در قاب عقب این دستگاه دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته که شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با درگاه microUSB و سرعت ۷.۷۵ واتی شارژ می‌شود. گلکسی A02 دو سیم کارته است و جک هدفون دارد. تاریخ عرضه جهانی این دستگاه هنوز اعلام نشده است اما کارشناسان معتقدند با قیمت پایینی که دارد خیلی زود می تواند نبض بازار را به دست بگیرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز