ارزان ترین و کامل ترین سیسمونی را از کجا بخریم؟

ژیوار

خرید سیسمونی در شرایط کنونی هم از طریق حضوری و هم اینترنتی امکان پذیر است. اما برای خرید وسایل مروبط به نوزادان باید به مراکز معتبر یا فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده مراجعه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها پیشرفت وسایل ارتباطات جمعی باعث شده تا با چند کلیک ساده مکان‌های مناسب خرید انواع وسایل و مایحتاج از آب معدنی تا یخچال و لوازم چوبی را پیدا کرد و برای خرید حضوری یا حتی اینترنتی اقدامات لازم را انجام داد. با این حال هر فردی وقتی برای خرید کالای مورد نظر خود یک جست و جوی ساده در فضای اینترنتی انجام می‌دهد، چندین مکان برای خرید حضوری و صدها فروشگاه اینترنتی به وی معرفی می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قاعدتا هر فردی زمانی که می‌خواهد خرید خود را چه به صورت حضوری، چه اینترنتی انجام دهد، تمایل دارد با پرداخت هزینه مناسب بهترین کالا را خریداری کند. اما شناختن اینکه کدام محل و چه سایتی برای خرید کالاهای مورد نظر شخص بهتر است، زمان می‌برد. مخصوصا اگر مخاطب این کالاها کودکان و نوزادان باشند. چون طبیعتا بدن آن‌ها حساسیت‌های خاص خود را داشته و باید نهایت دقت را برای خرید محصولات مرتبط با این گروه به کار برد.

دریان سفر امید

تلاش برخی مراکز برای عرضه محصول مناسب

این روزها واردات محصولات برند و باکیفیت برای فروشگاه‌های حوزه سیسمونی و اقلام مورد نیاز کودکان کار دشواری شده و فعالان این حوزه هم نسبت به این موضوع اعتراض دارند. اما برخی واردکنندگان با دشواری‌های فراوان کالاهای مختلف نوزاد را به کشور می‌آورند و فروشگاه‌های معتبری هم آن‌ها در بازار عرضه می‌کنند تا محصولات مرغوبی برای نوزادان استفاده شود. اما این گزارش برای مادرانی که نوزادی در راه دارند یا کودکشان به تازگی متولد شده می‌تواند مفید باشد، زیرا در آن سعی شده برخی از مراکز خرید شناخته شده لوازم نوزادان و فروشگاه‌های اینترنتی فعال در این حوزه معرفی شوند؛

مراکز خرید حضوری:

خیابان بهار

این خیابان از سال‌ها پیش به عنوان یکی از مکان‌های معروف در حوزه ملزومات مربوط به نوزادان شناخته می‌شود. در فروشگاه‌های این خیابان کلیه وسایل مربوط به نوزادان اعم از لباس و کالسکه و … از برندهای مختلف داخلی و خارجی وجود دارد. فروشگاه‌های این خیابان در برخی ساعات روزهای تعطیل هم باز هستند تا مادران با دغدغه کمتری لوازم مورد نیاز را برای نوزادشان تهیه کنند.

خیابان جمهوری

مغازه‌های این خیابان هم برای خرید سیسمونی مناسب هستند. البته یک پاساژ در سمت غربی تقاطع جمهوری – ولیعصر وجود دارد که برای خرید لباس‌های ارزان قیمت نوزادان و کودکان مناسب به نظر می‌رسد. در این پاساژ یه غیر از لباس، دیگر مایحتاج نوزادان هم فروخته می‌شود.

بازار بزرگ تهران

در بازار بزرگ تهران هم مناطق ویژه‌ای برای خرید انواع محصولات و مایحتاج نوزادان وججود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پاساژ مهتاش، تهرانچی، کویتی‌ها و … اشاره کرد. در این مجموعه انواع لباس و ملزومات نوزادان به فروش می‌رسد.

فروشگاه‌های اینترنتی:

نی نی لند

مجموعه فروشگاه‌های نی نی لند 12 سال پیش راه انداری شد و مدت‌هاست به منظور سهولت خدمت رسانی به مشتریان خود، خدماتش را به صورت اینترنتی هم ارائه می‌دهد. این مجموعه کالاهای نوزادان را در انواع برندها عرضه می‌کند.

رامینا شاپ

افرادی که قصد خرید اینترنتی سیسمونی با قیمت مناسب را دارند می‌توانند به فروشگاه رامینا شاپ هم سری بزنند. این فروشگاه در خیابان بهار شعبه حضوری هم دارد و انواع کالاهای یک سیسمونی را ارائه می‌دهد.

کارن ماما

این فروشگاه اینترنتی توسط گروهی از فعالان باسابقه حوزه لوازم سیسمونی و سایر اقلام مورد نیاز نوزادان راه اندازی شد. تمامی اجناس این فروشگاه اینترنتی از برندهای معروف هستند. این فروشگاه قصد دارد که دامنه فعالیت خود به  دیگر حوزه‌های مربوط به کودکان و نوزادان هم برساند.

مرتبط با : رامیناشاپکارن مامانی نی لند
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز