ارزان‌ ترین ویلاهای مازندران برای خرید در تیرماه ۱۴۰۳

مازندران_کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بهترین شهر شمالی برای خرید ویلا کجاست؟ برای خرید یک ویلا یا زمین ارزان بهتر است سری به گیلان بزنیم، یا استان مازندران رشد بهتری برای سرمایه‌گذاری دارد؟ هرچند که تصمیم خرید ویلا در دو استان، گیلان و مازندران تاحدودی شخصی است اما اصلی‌ترین موضوع برای خرید نهایی، میزان بودجه برای خرید ملکی مقرون‌به‌صرفه و البته ارزان در یکی از این دو استان است.

کاماپرس در این گزارش نرخ خرید ویلا را در چند شهر استان مازندران بررسی می‌کند.

خرید ویلا در نوشهر یکی از گزینه‌های پرطرفدار است که با توجه به نزدیکی به تهران و دسترسی آسان به ساحل و جنگل همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. اما اگر بودجه محدودی دارید می‌توانید به سراغ شهر چمستان بروید، قیمت ویلاهای نقلی در این شهر شمالی حداقل از دو میلیارد و 500 میلیون تومان شروع می‌شود و زمین‌های قابل ساخت ویلا از متری شش میلیون تومان به بالا است. اما در شهر نور، قیمت ویلاهای لوکس و نقلی بسته به موقعیت، امکانات و متراژ متفاوت است. در کل، قیمت ویلا در مازندران به عواملی مانند ابعاد، وضعیت ساختمان، امکانات داخلی و خارجی، منظره، موقعیت جغرافیایی و وضعیت سندی ملک بستگی دارد؛ بنابراین ویلاها با امکانات بیشتر و موقعیت بهتر، قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:

خرید ویلای تا 300 متر در مازندران

*یک ویلا ۳۰۰ متری با ۲۴۰ متر زیربنا و  ۳ اتاق خواب فول مبله و مستر در شهرستان نور البته با شرایط اقساط یک میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این ویلا موقعیت جنگلی دارد و سال ساخت آن ۱۴۰۱ است.

*همچنین می‌توانید ویلای جنگلی نوساز در چمستان در زمینی به مساحت 300 متر را با سه اتاق‌خواب مستر، پارکینگ، انباری و بالکن با پرداخت کل 10 میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری کنید. این ویلا مبله، سه خواب مستر، جکوزی داخل واحد با استخر آب گرم، روف گاردن و آتشکده هم دارد. قیمت هر منرمربع از زمین این ویلا 35 میلیون تومان است.

خرید ویلاهای بالای 300 متر

*ویلای استخر دار شهرکی ۳۰۰ متری دوخوابه متری 50 میلیون ۳۳۳ هزار تومان و با قیمت کل 1 میلیارد و 600 میلیون تومان برای فروش گذاشته‌ شده است. این ملک نوساز که در شهر نور واقع‌شده،۱۴۰ متر بنا و سند تک‌برگ دارد و با امکانات مبله کامل فروخته می‌شود. این ملک را می‌توان با ۹۰۰ میلیون تومان پیش و ماهی 100 میلیون تومان به‌صورت اقساط هم خریداری کرد.

*ویلای 380 متری تریبلکس استخردار در دل جنگل که سند تک‌برگ هم دارد، متری 50 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این ویلا که با قیمت کل یک میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است، 300 متر زمین دارد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به 5 خواب مستر، پارکینگ، انباری و بالکن اشاره کرد.

مازندران_کاماپرس

*برای خرید باغ ویلای ۳۵۰ متری مبله کامل با ۱۱۰ متر بنا و سال ساخت ۱۴۰۳ هم باید 1 میلیارد و 700 میلیون تومان پول پرداخت کنید. این ویلای سندار دو خوابه با انشعابات اختصاصی، امکانات دیگری مانند پارکینگ، انباری و بالکن هم دارد.

*در چمستان هم یک ویلای جنگلی سه سال ساخت، با پارکینگ و انباری و بالکن متری 19 میلیون و 736 هزار تومان برای فروش قیمت‌گذاری شده است. در این ویلا امکانات جذاب دیگری مانند استخر روباز، تراس رو به جنگل، آلاچیق و آتشکده هم ساخته شده است.

*در همین شهر یک زمین ۲۲۰ متری خوش‌قواره در دل جنگل با سند تک‌برگ متری 2 میلیون و 500 هزار تومان قابل خریداری است. خریدار این زمین می‌تواند در آن ساخت‌وساز نیز انجام دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک ساحلدیوارشیپورکیلید
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز