آشنایی با جذابیت ها و برخی هتل های شهر زیبای نور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مسافران مناطق شمالی کشور که به تماشای دریا و جنگل، توامان با هم، علاقه دارند، می‌توانند به منطقه نور بروند. نور مازندران از جمله مناطق لوکس و نوساز شمال کشور است که هر دو جاذبه دریا و جنگل را با هم دارد و دوستداران و طرفداران این جاذبه‌ها را به خود جذب می‌کند. این منطقه به دلیل لوکس بودن، هتل‌های مجهز زیادی را در خود جای داده و رزرو هتل در آن کار چندان دشواری نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، معمولا بهترین زمان برای سفر به نور فصول خنک و سرد سال است. به همین دلیل این روزها و با نزدیک شدن به پاییز بسیاری کوله بار خود را جمع کرده و راهی این منطقه می‌شوند. با این وجود اگر در روزها و ساعات گرم نیز به منطقه نور بروید، با دیدن آبشار آب پری، پارک سرسبز و جنگلی نور، دریاچه الیمالات و روستای لاویج حس مطبوعی پیدا خواهید کرد و اندکی خنکی را حس می‌کنید. خیلی از افراد به منظور آشنایی با آداب و رسوم جذاب و خوراکی‌های جالب توجه نور به این منطقه سفر دارند. عطر بهارنارنج منطقه نور زبانزد مسافران و توریست‌ها است. علاوه بر بهارنارنج، عسل این منطقه در هیچ جای ایران تولید نمی‌شود و یکی از باکیفیت‌ترین عسل‌های تولیدی داخل به حساب می‌آید. به هر علتی که قصد سفر به نور را دارید، رزرو هتل را به صورت اینترنتی از سایت سفرانه انجام دهید تا اوقات خوشی را سپری کنید.

هتل نارنجستان

کیلومتر 7 جاده محمودآباد، در نزدیکی دریای خزر، هتل چهار ستاره نارنجستان نور به چشم می‌خورد. اقامتگاه‌های این هتل به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شوند و هر کدام چشم انداز منحصر به فرد خود را دارند. در سایت جنوبی هتل، مسافران در اتاق‌های ویلایی با معماری متفاوت سکونت خواهند داشت. اما در سایت شمالی اتاق‌ها با چشم انداز جذابی مانند دریا و جنگل هستند. امکانات این هتل لوکس و بی‌نظیر است. مثلا مسافران بدون طی گردن مسافت زیاد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند به کافی شاپ گردان این مجموعه رفته و از فضای بی‌نظیر آن لذت ببرند. ضمنا رستوران هتل نارنجستان نیز بسیار معروف است و مسافران می‌توانند هر نوع غذا اعم از ایرانی و فرنگی را در آن سفارش بدهند.

هتل نارنجستان-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل ساحلی نگین

یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی شهر نور، نگین نام دارد. این هتل نوساز سال 1393 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون خدمات کاملی را به مسافران شهر نور ارائه می‌دهد. دسترسی این هتل بسیار مناسب بوده و مسافرانی که در این هتل اتاق رزرو کرده‌اند به راحتی امکان رفتن به پارک جنگلی نور و دیگر مکان‌های دیدنی این شهر را خواهند داشت. دسترسی راحت به فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر مثل ایران کتان و فامیلی سنتر، از دیگر امتیازات اقامت در هتل نگین نور است. کافه بوریتو این هتل معروف است و طراحی و دکوراسیون خاص و منو مناسب آن سبب شده تا بسیاری از مسافران جذبش بشوند.

هتل ساحلی نگین نور-کاماپرس

آریان نور

اگر مسافران منطقه نور به دسترسی هتل و موقعیت مکانی آن توجه ویژه داشته باشند، به هتل اقتصادی آریان نور مراجعه خواهند کرد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی راحت و عالی به دریا و جنگل دارد. این هتل در چهار بلوک 10 واحدی به مسافران خدمت رسانی می‌کند. گذشته از واحدهای اقامتی مناسب، این هتل کافی شاپ با سرو انواع دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد، فضای سبز، باشگاه بیلیارد و رستوران دارد. رستوران این هتل اسکله نام دارد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، عربی و بیشتر فست فودها در آن طبخ می‌شود. ضمنا هتل آریان نور به دلیل داشتن اتاق بازی مورد مناسبی برای اقامت خانواده‌های دارای کودک است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز