ارزان ترین هندزفری بلوتوثی در بازار چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هندزفری‌های بلوتوثی به علت حمل ساده تر و حذف محدودیت‌ سیم‌های هندزفری‌های قدیمی بین مردم طرفداران زیادی دارند. به همین سبب خرید یک هندزفری با  قیمت مقرون‌به‌صرفه می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

کاماپرس در ادامه به معرفی 5 مورد از ارزان‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی می‌پردازد:

1- هندزفری بلوتوثی مدل M10

این مدل دارای باتری 2200میلی‌آمپری است. قابلیت پخش موسیقی در 4 ساعت مداوم را دارد. از دیگر ویژگی‌های ‌‌آن می‌توان به کاهش صداهای‌‌ اضافه اطراف اشاره کرد. نکته قابل توجه اینجاست که شما ‌می‌توانید این مدل را با قیمت 188 هزار تومان تا 500 هزار تومان تهیه کنید. ظرفیت باتری آن 600 میلی‌آمپر است. هندزفری در عرض یک الی 2 ساعت شارژ می‌شود.

2- هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T 20

قیمت این هندزفری از 700 هزار تومان تا یک میلیون و 300 هزار تومان است. این مدل باتری 220میلی‌آمپری دارد که می‌تواند تا 20 ساعت شارژدهی داشته باشد. سازگاری با گوشی‌های‌‌ آیفون و اندروید از ویژگی‌های‌‌ آن است. اگر به دنبال یک هندزفری با بدنه ضد آب می‌گردید این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

3- هندزفری بلوتوثی‌هایلو مدل GT7

قیمت این مدل از 779 هزار تومان تا یک میلیون و 500  هزار تومان است. از ویژگی‌های ‌‌بارز این          هندزفری سازگاری با گوشی‌های ‌‌هوشمند به علاوه ios است. امکان استفاده جداگانه از هر ایرپاد وجود دارد و یکی دیگر از قابلیت‌های ‌‌آن کاهش تاخیر صدا است. ‌هایلو حداکثر توانایی حفظ شارژ تا 5 ساعت را دارد.

هندزفری بلوتوثی-کاماپرس

4- هندزفری انکر مدل R100

با بودجه حدودا یک میلیون تومان انکر R100  را می‌توانید تهیه کنید. این هندزفری در دو مدل سفید و مشکی تولید شده است. از نقاط قوت این محصول  داشتن گواهی IPX5 است. این استاندارد از هندزفری در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌کند. هندزفری، قطر درایو 10‌میلی‌متری و فناوری BassUp  دارد که کیفیت صدای آن را بالا‌ می‌برد. از دیگر ویژگی‌های ‌‌آن داشتن یک کیس شارژر با پورت USB Typ-C است. هندزفری بدون کیس شارژر ‌می‌تواند تا 6 ساعت شارژدهی داشته باشد.

5- هندزفری‌ هایلو X1 Pro

قیمت این مدل حدودا از یک ‌میلیون تا 3 میلیون است. این محصول 3‌میکروفون با فناوری ANC Hybrid   دارد که به بهبود کیفیت محصول کمک کرده است. ‌هایلو سازگار با اندروید و ios است. باتری لیتوم یونی در آن استفاده شده که ‌می‌تواند تا 22 ساعت شارژ را نگه دارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز