ارزان ترین هدفون گیمینگ در بازار + قیمت

هدفون گیمینگ-کاماپرس
ژیوار

هدفون گیمینگ با قیمت پایین اغلب اتصال بلوتوثی نداشته و تنها امکان اتصال با کابل را فراهم می‌کند. کابل به کار رفته در این هدفون‌ها اغلب جک 3.5 میلی متری بوده و بیشتر آن‌ها حتی در پایین‌ترین قیمت، امکان کنترل صدا از روی دستگاه را برای کاربر ایجاد می‌کنند. کمترین قیمتی که در بین هدفون‌های گیمینگ دیده می‌شود حدود 200 هزار تومان است.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین هدفون‌های گیمینگ در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

هدفون گیمینگ MR-231 مچر

این هدفون با رایانه شخصی و لپ تاپ سازگاری داشته و با قیمت حدودی 200 تا 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. محصول مذکور با نوع اتصال با سیم به سیستم وصل شده و قابلیت استفاده از بلوتوث را فراهم نمی‌کند. هدفون مچر همراه با نشانگر LED عرضه شده و طول کابل 1.5 متری دارد. امکان کنترل صدا از روی کابل در این هدفون وجود داشته و نوع رابط آن نیز جک 3.5 میلی متری است.

هدفون گیمینگ MR-231 مچر-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

هدفون گیمینگ TH 5124 تسکو

این هدفون با دستگاه‌های دارای خروجی 3.5 میلی متری قابلیت استفاده داشته و با رده قیمتی 400 تا 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هدفون با جنس بدنه PVC عرضه شده و امکان تنظیم زاویه میکروفن آن وجود دارد. طول کابل این هدفون 2.2 متر در نظر گرفته شده است. این محصول بدون نشانگر LED بوده و رابط جک 3.5 میلی متری دارد.

هدفون گیمینگ TH 5124 تسکو-کاماپرس

هدفون گیمینگ PHG3810 پرووان

این مدل با گوشی‌های هوشمند مختلف و کامپیوترهای شخصی سازگاری داشته و در بازه قیمتی 500 تا 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. محصول مذکور با قطر درایور 40 میلی متر عرضه شده و جنس بدنه آن پلاستیک ABS است. این هدفون با 1 متر طول کابل دارای رابط جک 3.5 میلی متری بوده و محل میکروفن آن روی کاپ و خارج از سیستم قرار دارد. برای تنظیم صدا نیز می‌توان از غلتک تنظیم صدا روی کابل کمک گرفت.

هدفون گیمینگ PHG3810 پرووان-کاماپرس

هدفون گیمینگ GXT 404 Rana

این هدفون با کنسول بازی Nintendo Switch سازگار بوده و با قیمت حدودی 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. محصول اشاره شده با رابط جک 3.5 میلی متری عرضه شده و کابلی 1 متری دارد. این هدفون گیمینگ بدون بلوتوث بوده و حساسیت آن 108 دسی بل است. قطر درایور این محصول 40 میلی متر است.

هدفون گیمینگ GXT 404 Rana-کاماپرس

هدفون گیمینگ TH 5151 تسکو

هدفون تسکو با نوع اتصال با سیم با قیمت حدودی 800 تا 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هدفون با کامپیوتر و سایر دستگاه‌های صوتی سازگار بوده و با استفاده از تک کابل جک 3.5 میلی متری و USB قابلیت اتصال را فراهم می‌کند. جنس بدنه این محصول پلاستیک و چرم مصنوعی بوده و میکروفن تاشونده دارد. امکان کنترل صدا از روی دستگاه نیز در این محصول ممکن است.

هدفون گیمینگ TH 5151 تسکو-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تسکوتکنولایف
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین هدفون گیمینگ در بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان