ارزان ترین لپ تاپ های ایسوس و لنوو با بودجه 9میلیون تومانی

برای خرید ارزان ترین لپ تاپ ها از بازار با بودجه 9 میلیون تومانی دست خریداران بین برندهای مختلف مثل ایسوس، ایسر، لنوو و … باز است.

به گزارش کاماپرس، شاید بعضی متقاضیان لپ تاپ در انتظار کاهش قیمت این وسیله پرکاربرد آی تی هستند و نیم نگاهی به بازار ارز و اتفاقات این بازار و به بیان دیگر نگاهی به آخرین تحولات برجامی در وین دارند.

واقعیت این است که بازار آی تی طبق تجربه قبلی نسبت به رویدادهای سیاسی و کاهش نرخ ارز حساسیت بالایی ندارد و گرچه در هنگام افزایش قیمت دلار ، به سرعت خود را با قیمت جدید هماهنگ می کند اما کاهش قیمت در بازار ارز را به سرعت نمی پذیرد. بنابراین بهتر است آن دسته از متقاضیان که به لپ تاپ نیاز ضروری دارند خرید خود را به تاخیر نیندازند و اگر بودجه محدودی دارند ، ارزان ترین لپ تاپ ها در بازار را به منظور یافتن لپ تاپی که خواسته های آنها را به صورت منطقی برآورده کند، جستجو کنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

ارزان ترین لپ تاپ ها با بودجه 9 تا 10 میلیونی

اگر به سایت‌های فروش آنلاین همچون دیجی کالا مراجعه  کنید یا سری به بازار آی تی در محدوده چهارراه ولیعصر تا میدان ولیعصر بزنید درمی یابید که لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB به قیمت 9میلیون و 900 هزار تومان قابل خریداری است. این لپ تاپ ارزان ترین مورد در بازار نیست اما جزو لپ تاپ های خوش قیمت و باکیفیت بازار به شمار می آید.

اگر لپ تاپ 15 اینچی می خواهید لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-34-C3VD انتخاب مناسبی به نظر می رسد. این لپ تاپ را هم می توان به قیمت 9 میلیون و 250 هزار تومان خریداری کرد.

لپ تاپ 15/6 اینچی ایسوس هم یکی از انتخاب های مناسب برای بودجه حدود 9 تا 9 و نیم میلیون تومان است. این لپ تاپ از مدل X543MA-DM1067 است و با قیمت 9 میلیون و 450 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

در ادامه قیمت و مدل لپ تاپ هایی را که می توان با بودجه 9 تا 10 میلیونی خریداری کرد را به روایت اقتصاد نیوز مشاهده می کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوسلنوو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز