ارزان ترین راه دریافت ویزای پاکستان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سال‌های گذشته دریافت ویزای پاکستان به صورت حضوری بود و مسافران باید با حضور در سفارت پاکستان، درخواست خود را برای اخذ ویزا ثبت می‌کردند. امروزه سفارت پاکستان با هدف صدور سریع‌تر ویزا، کاهش ازدحام سفارت و پیشبرد هر چه سریع‌تر روند پروسه کاری ویزا، صدور ویزای الکترونیکی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش کاماپرس، هم‌اکنون درخواست‌های صدور ویزای پاکستان به صورت آنلاین و الکترونیکی از طریق وبسایت سفارت پاکستان انجام و نتیجه آن به صورت سریع و فوری طی دو یا سه روز کاری اعلام می‌شود. همچنین در سال‌های اخیر بسیاری از دانشجویان متقاضی مهاجرت به آمریکا برای دریافت ویزای آمریکا و انجام مصاحبه، به سفارت این کشور در اسلام آباد پاکستان یا کنسول گری کراچی مراجعه می‌کنند که برای این کار نیازمند دریافت ویزای پاکستان هستند.

در این گزارش، ارزان‌ترین روش دریافت ویزای پاکستان به همراه مدارک و هزینه‌های لازم بررسی شده است.

شرایط دریافت ویزای پاکستان

افراد برای دریافت ویزای کاری یا گردشگری پاکستان باید حتما دعوت نامه داشته باشند و بدون داشتن دعوت نامه، امکان دریافت ویزای پاکستان نخواهند داشت. افراد برای ثبت درخواست آنلاین ویزای پاکستان ابتدا باید به وبسایت Visa.nadra.gov.pk مراجعه کنند و فرم مرتبط با درخواست ویزای پاکستان را تکمیل کنند و همراه با مدارک خواسته شده به ثبت برسانند.

خالی گذاشتن یک فیلد در فرم یا ارائه نادرست اطلاعات، علاوه بر بالا بردن احتمال ریجکتی ویزای افراد، موجب به­ هم خوردن برنامه­ ریزی سفر و اعمال هزینه‌های اضافی برای آنان می‌شود. از آن‌جایی که تمامی اطلاعات خواسته شده و فیلدهای تکمیلی فرم درخواست ویزای پاکستان به زبان انگلیسی بوده، متقاضیان ویزای پاکستان بهتر است که برای جلوگیری از هرگونه اشتباه و کاهش احتمال ریجکتی یا رد شدن ویزا، درخواست ویزای پاکستان را به کارشناسان ماهر یک آژانس مسافرتی معتبر بسپارند.

راز آسمان پایتخت

ویزای پاکستان-کاماپرس

مدارک لازم برای دریافت ویزای پاکستان

افراد برای درخواست ویزای پاکستان، ابتدا باید فرم انگلیسی مرتبط با درخواست ویزای پاکستان را از طریق وبسایت Visa.nadra.gov.pk تکمیل کنند. کپی مدارک شناسایی مثل شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماهه، کپی کارت پایان خدمت برای آقایان، ارائه دعوت نامه از پاکستان و تاییدیه رزرو هتل از جمله مدارکی است که افراد باید برای درخواست ویزای پاکستان ارائه کنند.

متقاضیان دریافت ویزای پاکستان که برای انجام مصاحبه سفارت آمریکا به این کشور سفر می‌کنند نیز باید مدارک دانشگاهی نظیر مدارک تحصیلی، فرم DS160-I20، نامه پذیرش دانشگاه و برگه تعیین وقت سفارت آمریکا را آماده کنند.

هزینه ویزای پاکستان

هزینه ویزای پاکستان یک بار ورود 65 دلار بوده و افراد به واسطه آن می‌توانند به مدت یک ماه در پاکستان اقامت داشته باشند. در صورتی که افراد شخصا برای درخواست ویزای پاکستان از طریق وبسایت وزارت این کشور اقدام کنند، برای پرداخت هزینه ویزای پاکستان نیازمند داشتن کارت اعتباری یا کردیت کارت هستند، اما اگر از طریق آژانس‌های مسافرتی برای دریافت ویزای پاکستان درخواست خود را به ثبت برسانند، می‌توانند به راحتی هزینه‌های لازم را به صورت ریالی و از طریق درگاه‌های بانکی آنلاین پرداخت کنند.

آیا امکان تمدید ویزای پاکستان وجود دارد؟

تمدید ویزای پاکستان امکان‌پذیر نیست و اگر مسافران بیش از میزان اعتبار ویزای خود در پاکستان حضور داشته باشند، هنگام خروج از این کشور به ازای هر روز اقامت اضافه، با جریمه‌های سنگین روبه­ رو خواهند شد. همچنین نام آنان در بلک لیست صدور ویزای پاکستان قرار خواهد گرفت و دیگر ویزای پاکستان برای آنان صادر نمی‌شود.

ویزای پاکستان-کاماپرس

ارزان ترین راه دریافت ویزای پاکستان

یکی از ارزان‌ترین روش‌های اخذ ویزای پاکستان، ثبت درخواست از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون «قاره پیما» است. برای صدور آنلاین ویزای پاکستان، افراد باید درخواست خود را در وبسایت قاره پیما به آدرس www.gharepeyma.com ثبت و پس از بارگذاری مدارک خواسته شده، هزینه صدور ویزا را به صورت ریالی پرداخت کنند تا درخواست آنان برای کارشناسان این مجموعه ارسال شود. تیم متخصص مجموعه قاره پیما پس از بررسی درخواست و مدارک لازم، پروسه اخذ ویزای پاکستان را در سریع‌ترین زمان ممکن به پیش می‌برند و پس از صدور ویزا، آن را از طریق ایمیل برای مسافران ارسال می‌کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از خدمات متنوع مجموعه قاره پیما می­‌توانند به سایت www.gharepeyma.com مراجعه و یا از طریق شماره تلفن 02191028292 با کارشناسان این مجموعه در تماس باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز