ارزان ترین آپارتمان های زیر یک میلیارد تومان در تهران

ژیوار

یکی از ارزان ترین آپارتمان های زیر یک میلیارد تومان، خانه ای ۳۶ متری در مشیریه است که با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، با اینکه بیشتر فعالان بازار مسکن از رکود خرید و فروش در این بازار خبر می دهند، اما همین رکود باعث شده قیمت آپارتمان در برخی نقاط تهران کاهش داشته باشد. البته این آپارتمانها متراژ پایینی دارند، اما مهمترین حسن آنها این است که با بودجه زیر یک میلیارد تومان می توان یکی از ارزان ترین آپارتمان ها را خریداری کرد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

ارزان ترین آپارتمان های تهران

یک واحد آپارتمان 33متری و 26سال ساخت در گرگان متری 18میلیون تومان و با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت یک واحد آپارتمان ۵۷ متری و ۱۸ سال ساخت در محله ابوذر حدود ۶۰۵ میلیون تومان است.

دریان سفر امید

یک واحد آپارتمان ۵۲ متری و ۲۹ سال ساخت در محله خاوران با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان معامله می شود. یک واحد آپارتمان ۳۵ متری و ۱۹ سال ساخت در محله پاچنار هم حدود ۶۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برای خرید یک واحد ۵۵ متری نوساز در محله بیسیم باید حدود ۷۴۵ میلیون تومان بپردازید. یک واحد آپارتمان ۴۱ متری و ۷ سال ساخت در محله سبلان با قیمت ۷۷۰ میلیون تومان فروخته می شود.

قیمت یک واحد آپارتمان ۴۹ متری و ۲۰ سال ساخت در محله آذربایجان هم حدود ۷۸۰ میلیون تومان است. یک واحد آپارتمان ۴۸ متری و ۱۵ سال ساخت در محله ارامنه با قیمت ۸۰۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای خرید یک واحد آپارتمان ۵۲متری و ۲۰ سال ساخت در محله مجیدیه باید ۸۶۵ میلیون تومان بپردازید. یک واحد آپارتمان ۵۴ متری و ۱۹ سال ساخت در محله صفا با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان معامله می شود.

یک واحد آپارتمان ۵۰ متری و ۱۰ سال ساخت در محله فیروزآباد هم حدود ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز