ارزان ترین آپارتمان هایی که با 700 میلیون تومان می توان خرید

ژیوار

با ۷۰۰ میلیون تومان می توانید یکی از ارزان ترین آپارتمانهای پایتخت را در محله چهارصد دستگاه خریداری کنید.

به گزارش کاماپرس، با اینکه قیمت بیشتر آپارتمانهای تهران بالای یک میلیارد و حتی خیلی بالاتر از یک میلیارد است، اما هنوز هم می توان با بودجه پایین تر از یک میلیارد در تهران صاحب خانه شد. البته برای پیدا کردن این خانه ها باید به سمت جنوب و برخی محله های شرق تهران بروید.

در این محله ها می توانید فایلهای پیشنهادی با قیمت مناسب پیدا کنید. البته بیشتر آپارتمان هایی که با این قیمت عرضه می شوند متراژ پایین و سن بالایی دارند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین آپارتمان های تهران چند؟

دریان سفر امید

یکی از ارزان ترین آپارتمانهای پایتخت ، آپارتمانی ۴۱ متری ۱۷ سال ساخت در مسعودیه است که ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت آپارتمان ۴۳ متری ، ۱۷ سال ساخت در محله یاخچی آباد حدود ۵۵۰ میلیون تومان است.

آپارتمان ۱۱ سال ساخت ۵۳ متری در مختاری حدود ۵۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت آپارتمان ۵۷ متری در باغ آذری حدود ۶۰۰ میلیون تومان است.
آپارتمان ۳۷ متری۲۱ سال ساخت در خیابان گرگان ۶۶۰ میلیون تومان فروخته می شود. آپارتمان ۴۴ متری در وحیدیه با قیمت ۶۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت آپارتمان ۴۳ متری در خیابان گرگان هم حدود ۶۸۰ میلیون تومان است. برای یک آپارتمان ۴۵ متری با ۱۸ سال سن بنا باید ۶۹۲ میلیون تومان بپردازید.
قیمت یک آپارتمان ۳۹ متری با ۱۷ سال سن بنا در چهارصد دستگاه حدود ۷۰۰ میلیون تومان است. یک آپارتمان ۵۶ متری ۲۰ سال ساخت در دخانیات با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آپارتمان ۴۸ متری با ۲۸ سال سن بنا در سلسبیل ۷۶۸ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت یک آپارتمان ۵۹ متری ۱۹ سال ساخت در خاوران حدود ۸۰۰ میلیون تومان است. یک آپارتمان ۵۵ متری با ۱۸ سال سن بنا در بریانک با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین آپارتمان هایی که با 700 میلیون تومان می توان خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز