ارزان ترین آپارتمان های 50 متری تهران چند؟

افزایش فروشندگان آپارتمان های مسکونی و کمبود خریدار به بازار آپارتمان های کم متراژ و نقلی هم سرایت کرده و حتی ارزان ترین آپارتمان های 50 متری در شهر تهران نیز در حال حاضر خریدار چندانی ندارد.

به گزارش کاماپرس، دو هفته اخیر شاهد اخبار و گزارش هایی از بازار مسکن هستیم که برای سرمایه گذاران این بازار چندان رضایت بخش نیست اما مصرف کنندگان را تا حدودی دلگرم می کند.

افزایش فروشندگان و کاهش خریداران واقعیت پررنگ این روزهای بازار مسکن است اما متاسفانه به دلیل حباب بسیار بزرگی که بر اثر رشد نرخ ارز و تورم در بازارهای  موازی و افزایش قیمت مصالح ، در قیمت مسکن ایجاد شده کاهش 15 درصدی قیمت ها نیز نمی تواند به هیچ عنوان دست مصرف کنندگان واقعی مسکن را حتی به ارزان ترین خانه ها در این بازار نزدیک کند.

برای تغییر این وضعیت، قیمت ها باید کاهش بیشتری پیدا کند و ضمنا قدرت خرید مصرف کنندگان با افزایش تسهیلات، تقویت شود.

آپارتمان های نقلی شرق تهران ارزان تر از نمونه های مشابه در غرب پایتخت

آریاک سفر

دنیای اقتصاد در گزارشی به بررسی بازار آپارتمان های متراژ پایین پرداخته و نوشته است؛ در روزهای اخیر تعداد فایل‌های عرضه شده به بازار معاملات مسکن با مساحت تا ۵۵ مترمربع نیز افزایش یافته است.

به نوشته این روزنامه بیشتر  آپراتمان های با مساحت کمتر از ۵۵ مترمربع در نیمه جنوبی شهر تهران به خصوص مناطق ۹ و ۱۰ ساخته شده ،هر چند در سایر مناطق به ویژه در مناطق مصرفی نیمه شمالی تهران همچون مناطق ۴ و ۵ نیز این نوع واحدهای مسکونی به فراوانی یافت می‌شوند.

اخبار مهم بازار مسکن را بخوانید:

در مناطق واقع در مرز نیمه شمال شرق و جنوب شرق تهران نیز عرضه قابل توجهی از این گروه از واحدها وجود دارد که سطح قیمتی آنها به‌طور متوسط از سطح قیمت واحدهای مشابه در مناطق غربی مناسب‌تر است.

در ادامه جدولی که دنیای اقتصاد از قیمت آپارتمان های حدود 50 متر تهران ارائه کرده است را مشاهده می کنید. ارزان ترین واحدهای مسکونی در این جدول متری 10 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین آپارتمان های 50 متری تهران چند؟

  1. تهران گفته:

    دست دلال‌ها توی کاره.. که خونه‌هارو به همدیگه میفروشن.. املاکی‌ها هم که همکاری میکنن.. بخاطر کمیسیون.. در نتیجه به مصرف‌کننده واقعی که ما مردم بیچاره هستیم چیزی نمیرسه.. باید معاملات بر اساس کد ملی‌محدود و کنترل بشه..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز